ovulatiedag 3

A

Anoniem

Guest
het is nu ovulatiedag 3 en kwam weer met pijn uit me bed,is dit normaal of kan ik beter ff me ha bellen en zeggen dat die kramp links onder in me buik maar aan blijf houden.of wat denken jullie is dat normaal.ik heb nu 2keer clomid gebruikt en sinds ik aan de clomid ben is mij eisprong heel hevig en ben er zelf ook misselijk bij s,morgens,,,,maar dan heb ik zoiets het zal wel zo moeten zijn.en denk dan beter zo als helemaal geen eisprong..dikke knuffel weer van pepe.

Ik heb ook veel last van mijn eisprong. Ik heb zelfs een keer een echo laten maken maar er was niets aan de hand..(voelde me erg lullig). De ene maand is het erger dan de ander maand. Het vrijen doet soms ook pijn(lekker makkelijk..).
Meestal heb ik hier +- 3 dagen last van. Maar als je sprong weg is dan is de pijn ook heel snel weg!

succes!
MArielle

ja en nou maar hopen dat na die pijn eindelijk eens resultaat geboek zal zijn.hoop het voor jou ook.knuffies pepe

Hoi Pepe,

Bij mij is het ook gevoelig. Een soort kramperige pijn(tje) ter hoogte van mijn lies. De ene maand links dan rechts. Het duurt een dag of 3 en het houdt op na een langdurige drukkende pijn. Waarvan ik dan denk dat dat het moment is waarop mijn daadwerkelijke eisprong plaats vindt.

Ik vind mezelf wel een geluksvogel dat ik mijn eisprong voel, zo kunnen we ten minste 'gericht' klussen!

Het is misschien niet prettig maar wel handig toch?

Suc6 en sterkte en houd het goede doel voor ogen!

Fijn om te horen dat ik niet de enige gek ben die mijn eisprong voel! Sommige vriendinnen kijken me echt aan of ik gek ben als ik het vertel! Het is inderdaad wel handig. Ik zeg altijd tegen mijn man dat het eitje aan het groeien en binnen 3 dagen rijp!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan