Ovulatiepijn of niet?

Hallo dames,
Ik ben nieuw hier en ook totaal onervaren met het zwanger worden hihi.En jullie raden het al de eerste vraagjes gaan al door mijn hoofd.Daarom start ik dit forum.
Wij zijn net gestopt met de pil (ongeveer 10 jaar gebruikt) op 25-10 ben ik ongesteld geworden (na de laatste pil, dus nog geen echte menstruatie).Hierna ben ik begonnen met de Clearblue ovulatietesten met hormoonindicator, jaja een ongeduldige vrouw ;)
Nu is het zo dat ik 2-11, 3-11 en 4-11 een knipperend gezichtje had (hoge vruchtbaarheid) dus ik verwacht een deze dagen de piekvruchtbaarheid.
Nu voel ik vanalles in mijn lichaam gebeuren wat ik als leek op dit gebied niet kan plaatsen en dus graag jullie ervaringen zou horen.
Ik heb 2-11 en 3-11 last gehad van een soort spierpijn (trekkerig gevoel in de onderbuik) niet heel pijnlijk maar het was er wel. (sinds 2-11 dagelijks vrijen).3-11 in de avond kreeg ik wat last van de onderrug.
Vandaag 4-11 heb ik al de gehele dag op verschillende momenten erge steken onder in de buik (messteken), het spierpijn gevoel is overigens weg.Ook had ik vanmorgen nog wat last van de onderrug.Maar vanochtend toen ik op de wc zat kwam er na het afvegen een bruinige slijmerige bloeding. Niet echt bloed meer bruin met heel klein beetje bloed, dit is maar een keer gebeurd tot nu toe.Ik heb ik een opgeblazen gevoel in mijn buik.
Nu vraag ik me af is dit ovulatiepijn of komt dit door de pilstop of is het iets anders?Wat denken jullie ervan?
Liefs mevrouwtje ongeduld ;)
 
Ik denk je eisprong en misschien innesteling? Dat heb ik wel altijd gevoeld de eisprong maar nooit bloed erna wie weet is dat voor jou een goed teken...verder idd heb geduld dan komt alles vanzelf goed :)

Wel goed van je om die ovulatie testen te gebruiken ik vond die erg prettig!

Liefs
 
Hii,,even een vraagje, kan de eisprong echt zo veel pijn doen? Ik heb nu onwijs veel vast van mijn onderbuik en zoals ik hierboven lees, is het een beetje hetzelfde gevoel (messteken) Ik ben onwijs zenuwachtig want de pijn die ik nu voel had ik een half jaar geleden ook en dit bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Dus kan iemand mij misschien vertellen of het echt zo veel pijn doet en ik me dus geen zorgen hoef te maken :)?18-03 heb ik een positieve eisprong test gedaan~ Liefs
 
Hier precies het zelfde gevoel sinds vandaag! Nog niet eerder gevoeld maar ik gebruikte voorheen de spiraal en dan heb je volgens mij geen eisprong. Volgens mijn berekening zou ik woensdag de eisprong hebben maar ik ben pas 1x ongesteld geweest dus voor t zelfde geld is mijn cyclus korter dan 28 dagen.
 
 
Ik had ook erg last van mijn eisprong, merkte ik nadat ik jaren lang de pil had gebruikt. Ik dacht aan de pijn te weten wanneer ik de eisprong precies had, echter door ovulatietesten kwam ik er achter dat ik die vaak al een paar dagen voor de pijn had! Ik was toen snel zwanger, nu 32 weken. 
 
Ik had ook erg last van mijn eisprong, merkte ik nadat ik jaren lang de pil had gebruikt. Ik dacht aan de pijn te weten wanneer ik de eisprong precies had, echter door ovulatietesten kwam ik er achter dat ik die vaak al een paar dagen voor de pijn had! Ik was toen snel zwanger, nu 32 weken. 
 
Terug
Bovenaan