Ovulatietest action al 3 dagen positief

<p>Hoi hoi,</p><p> </p><p>Misschien een stomme vraag maar ik stel m toch.</p><p>Ik heb al 3 dagen achter elkaar een ovulatie test die 2 dezelfde donkere strepen geeft. De dagen ervoor waren ze lichter of niet aanwezig. Wat betekend dit? Het hoort toch 1 dag zo te zijn?</p><p>Groetjes</p>

Bij mij was die ook vanaf vrijdag tot zondag positief. Heel gek. Vrijdag en zaterdag seks gehad en in een keer zwanger. De test was wel later dan de eerste dag van mijn menstruatie pas positief.
Succes. Spannend. ?

Ja verwarrend zo.. het is voor ons de 2de maar toch net zo spannend als de eerste had ik niet verwacht hihi
Dankjewel! 

Ik heb ook rare resultaten met de action test vanaf cd 10 tot 20 getest elke dag een licht streepje en nog is op cd 29 gedaan wederom...
Zelfs mn man krijgt een licht streepje..
Dus ik ga geen action meer gebruiken

Ik test ook vaak 2 dagen positief. Ik heb de testen van de action. Aangezien mijn cyclus nog wel is verschilt test ik constant met de action test en als die duidelijker wordt doe ik er 1 van de clear blue. Die is dan ook positief.

@IDK
Hoi
Een licht streepje is normaal want je hebt altijd LH in je bloed, net als je man. Lichte streepjes zijn hier negatief. Het is pas positief als de streep even donker of donkerder is dan de controle streep.

Terug
Bovenaan