Ovulatietest action

Hoi hoi, 
Twijfelde of ik een ovulatie heb omdat mijn  menstruatie heel onregelmatig is. 2 tot 3 dagen geleden kreeg ik last van wat bloederige afscheiding. Was dag 17 van mijn cyclus. Begonnen met ovulatie te weten van de action. Helaas elke keer maar 1 streepje. Volgens de voorspellingen zou ik op dag 21 mijn eisprong hebben. Dat is morgen. Nu net een ingeving gehad en nog een ovulatie test gedaan. Dit keer wel 2 streepjes.. alleen de ene is wel iets lichter. Op de verpakking staat dat een licht streepje ook geen lh of ik kan zijn, heel verwarrend.

Ik heb ook testen van Action gebruikt en nooit een fel 2e streepje gehad, maar die ronde wel zwanger! ?

Ik heb ze ook gebruikt had altijd 2 dagen een streep, 1 dag een goede streep en de andere dag iets lichter. Maar het is sowieso nooit echt een dikke streep. Succes!!

Ik heb ze ook ! Volgens berekeningen afgelopen zaterdag sprongetje moeten hebben, maar nee hoor.. omdat ik gelezen had dat die van de action beetje onduidelijk kunnen zijn, voor de zekerheid ook die van CB gehaald.. mocht er dan een onduidelijk streepje zijn, kan die van CB ook gebruiken.. succes .. wel spannend vind ik ! 

Ik heb ook die van de action een paar maanden gebruikt, nooit een duidelijke tweede streep. Toen bij de kruidvat een test gehaald en meteen duidelijk wanneer mijn ovulatie was en zwanger! 

Hallo,
Bij mij waren de testen wel gewoon goed en betrouwbaar ondanks mijn pcos.
Ik had cycli van 28 dagen maar ook 1 van 51 (!).
Nu toch zwanger en in afwachting van de bevalling (nu 38 weken).
Het klopt dat je wat dagen geen streep hebt dan een streep en daarna niks.. de streepdag is je piekdag.. je zou daarnaast ook nog kunnen temperaturen (je temperatuur is wat hoger bij eisprong) maar om dat betrouwbaar te meten moet je dat wel een paar maanden doen..
Als je action niet vertrouwd zou ik ook niet per se cb meteen adviseren.. wij zijn 2 jaar bezig geweest, cb testen zijn zo duur als je dat allemaal bij elkaar op telt zou ik minstens een maandsalaris kwijt zijn aan ovulatie en zwangerschapstesten (werk parttime +/- 15 uur dus ook geen duizend(en) euro('s) maar toch..).. er zijn vele alternatieven..
Heel cliché (het irriteerde mij vaak als mensen het tegen mij zeiden) maar omdat het bij mij gewerkt heeft.. probeer er ontspannen mee om te gaan.. stress en/of psyche kan best wel wat invloed hebben (door stress, angst,zenuwen,sterke wil om zwanger te worden kan je je cyclus beïnvloeden en is hij ineens langer/anders o.i.d)..
Succes!

Terug
Bovenaan