Ovulatietest & cyclus

<p>Hoi allemaal,  </p><p>Even een vraagje. Ik gebruik ovulatietesten van clearblue (de roze smiley). Je ziet daar natuurlijk als je hem eruit haalt ook een streepje op. Zagen de meiden die deze ook gebruiken het streepje oplopen richting de smiley of was het opeens van continu een licht streepje een smiley?   </p><p>En daarnaast nog een vraag. Mijn cyclus is gemiddeld 38-40 dagen, is dit te lang?</p><p>Dankjewel!        </p>
 
Bij cb zie je het streepje ook gewoon oplopen hoor de 1ste 2 dagen had ik een tuurstreepje de 3de dag al een veel donkerder streepje en vandaag al mijn piek gevonden! 38-40 vind ik wel lang maar er bestaat vast wel iets om je cyclus te verkorten 
 
De streep op de digitale ovulatietest van Clearblue is al 2 dagen een stuk donkerder (niet zo donker als de controlelijn), daarvoor bijna niet zichtbaar. Hoe lang duurde het bij jullie voor de smiley kwam?
 
Ik had vanmorgen eindelijk mijn eerste smiley op de roze clearblue ovulatietest. Kan helaas alleen vanavond klussen, maar dat is zeker niet genoeg? Je hebt met die roze toch vaak 2x een smiley en dan komt je ovulatie pas 24-48u na je 2e smiley? 
 
Je eisprong komt pas over 1 of 2 dagen dus ik zou het vanavond zeker gezellig gaan maken heb je het de afgelopen dagen ook gezellig gemaakt? Ik had deze ronde maar 1 dag een smiley meestal indd 2 maar een smiley is een smiley hoe kort ook
 
Dinsdagavond en dan vanavond, dan gaat mijn vriend een weekend weg en pas zondagavond weer terug. Is het handig om door te blijven testen tot de smiley weer is verdwenen?
 
Terug
Bovenaan