OVULATIETEST BINNEN...WANNEER TESTEN

A

Anoniem

Guest
Wie helpt mij deze keer met mijn vraag ????
Ik heb net de test over de post gehad,
Maar wanneer kan ik nu het beste beginnen met testen?????
ik ben maandag ongi geworden,en heb een cyclus van 28 dagen.
Ik heb hier al op zoveel vragen een antwoord gehad,er is vast iemand die me nu weer kan helpen,bedankt alvast
groetjes C

is er niemand die een antwoord op mijn vraag heeft
ik wil het zon graag weten,ik kom er zelf niet uit
ben waarschijnlijk heel erg lomp,maar ik be er nog maar net mee bezig om het allemaal uit te zoeken enzo,en dan komt dat pakketje binnen,
ik ben nu nog ongi dat duurt(als het goed is) tot vrijdag,maar ik heb dus echt geen idee wanneer ik moet beginnen met testen.

jullie zouden me echt helpen met het antwoord
 bedankt alvast

Hoi Francis,

Als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen dan ben je hoogstwaarschijnlijk op dag 14 van je cyclus (geteld vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie) vruchtbaar. Als je dat met een ovu test bevestigd wil hebben kan je het beste op dag 11 beginnen met testen. Grote kans dat je dan op tijd begint met testen en na een test of 3/4 een positief resultaat ziet.
Bij een positieve test ben je dezelfde dag en de dag erna het meest vruchtbaar!
Maar het is verstandig te beginnen met om de dag vrijen vanaf dag 10/11. Dan heb je bij een eventuele vroege eisprong geen kans gemist en ligt er altijd een voorraadje krachtige zaadjes klaar ;-). En na de positieve test vrij je gewoon de dag zelf en nog 1 of 2x erna. Dan is je vruchtbare tijd wel weer voorbij.

NB: het sperma is het meest vitaal als je om de dag vrijt!

Ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben.

Veel succes!!

Liefs, Billie
Mama van Quinten (14mnd) en 2e ronde voor 2e kindje.

bedankt Billie
hier heb ik wel wat aan.
nu maar hopen dat ik een beetjes snel poitief test...ik haat wachten
maat dat doet denk ik iedereen hier.
bedankt hoor

Hahaha Francis,

Ik wacht ook niet graag hoor. Heb een cyclus van 30 tot 32 dagen en dus vaak pas op dag 18 mijn ei ofzo.
Maar ja, tis een wonder der natuur he, dat zwanger worden. Je krijgt zo'n ukkie niet kado.
Ik was van de eerste al binnen 2 maanden zwanger, supersnel dus!
Nu hoop ik dat het weer snel raak is maar heb het gevoel dat het nu ietsje langer gaat duren. Ik hoop in ieder geval binnen het half jaar.
Er staat trouwens wel een jaar voor zwanger worden dus probeer niet te snel ongeduldig te worden.
Afwachten maar. 3 februari moet ik ongesteld worden...of eigenlijk liever niet dus ;-)

Heel veel succes en ik hoop snel goed bericht te lezen van je!

Liefs, Billie

Billie
ik  ben van mijn dochter door de pil heen zwanger geworden,dus ik weet helemaal niet wat dit wachten inhoudt.
ik hoop ook echt dat mij dit bespaard blijft.
hopenlijk ben jij ook snel zwanger.
als je opeen gegeven moment de drang heb in een tweede kindje,dan wil je het het liefst meteen he....maar ja het blijft inderdaad een wonder der natuur.

Terug
Bovenaan