Ovulatietest blijft lichte streepjes geven

<p>Hallo allemaal</p><p>Eerst lang verhaal kort ik zit nu in ronde 8 en ben ovulatietesten gaan gebruiken omdat mijn cyclus erg onregelmatig is . Ben gestopt met de pil vorig jaar oktober en heb er na wel eens een cyclus van 21 dagen gehad en wel eens van 60 dagen.  Nu is het zo dat bij de vorige keer ik mijn piek makkelijk kon vinden en nu en bij die daarvoor en nu geven elke keer vage streepjes aan . Licht dit er aan of ik links of rechts ovuleer? Wie kent dit ook of heeft hier wel eens van gehoord.  </p><p>Groetjes sheranie </p>
 
Wellicht heb je dan geen eisprong of ben je te laat begonnen met testen? Gebruik je gevoelige ovulatietesten? Met zo'n onregelmatige cyclus is het misschien verstandig om bij de huisarts aan de bel te trekken. Succes!
 
Ik had altijd een streepje met ovulatietesten hoor. Pas rond de piek waren ze echt heel fel en wist ik dus dat dat rond mijn eisprong was. Het kan dus best zo zijn dat jij ook altijd een streepje hebt! Er wordt getest op een hormoon dat je lichaam ook buiten je ovu aanmaakt, alleen dan veel minder.
 
De allereerste keer toen ik de testen gebruikte liepen ze op van wit naar licht donker en zo weer naar wit.
Toen gelijk zwanger  geraakt.
Nu we voor een 2e bezig zijn heb ik dezelfdr testen van de kruidvat. En dit is ronde 2 met de testen. Bij elke dag dat ik test heb ik lichte streepjes. Maar o een gegeve moment worden ze wel donker en dan 2 dagen heel donker en nemen weer naar een licht  streepje af.
Een licht streepje las ik moet je beschouwen als negatief.
Misschien lopen ze bij jou ook nog op ?
Moet zeggen ik stond ook weleven te kijken hoor dat ik elke dag licht testen  maar gelukkig werden ze uiteindelijk wel donker
 
Terug
Bovenaan