Ovulatietest blijft negatief

Hi allemaal,

Sinds mijn vorige menstruatie ben ik begonnen met ovulatietesten. De vorige keer had ik op dag 9 een positieve test in handen. Mijn cyclus is vrij regelmatig 24 dagen.
Afgelopen keer kwam mijn menstruatie een dag eerder. Vandaag is het echter dag 10 en is mijn ovulatietest negatief. Heeft iemand misschien een verklaring hiervoor? Kan een ovulatie ook schommelen ondanks een vrij regelmatige cyclus?

Groetjes Tessa
 
Hoi,
Ik had ook een cyclus van ongeveer 24 dagen. Ik ben in combinatie van ovulatietesten en temperaturen erachter gekomen dat bij mij de ovulatie schommeld. De ene keer 5 dagen na menstruatie ovulatietest andere keer 10 dagen na menstruatie.
Daarom ben ik 3e dag na menstruatie begonnen met ovulatietesten. En kon ik toch zo mijn ovulatietest vinden. Streepje duidelijk 2 dagen en lage temperatuur en daarna weer streepje lichter en temperatuur omhoog.
Groetjes Mo
 
 
Ik vind het zulke vreselijke testen. Bij mij was die ook altijd negatief en ik daardoor vet onzeker. De deur uitgegooid. 5x zwanger geworden alle 5x binnen 1 of 2 pogingen. Dit is gelukt door ipv die testen gewoon te letten op mijn afscheiding en een kalender te gebruiken. Rond mijn ovulatie om de dag gedaan zodat ik zeker weten goed zou zitten 
 
Thanks voor jullie reacties! Vandaag toch een positieve test gelukkig. Bij mij schommelt het dan blijkbaar ook, terwijl mijn menstruatie wel regelmatig is.
Het is inderdaad vreselijk, die onzekerheid.. Ik ben nogal van controle en dit is natuurlijk echt het tegenovergestelde. 
 
Terug
Bovenaan