Ovulatietest blijft negatief

Hoi!

Ik heb normaal altijd mijn ovulatie gevonden met de ovulatietesten van Clearblue. Vorige cyclus heeft de gynaecoloog mijn cyclus in de gaten gehouden en toen gaf zij op woensdag aan dat mijn eitje aan het groeien was, en 2 dagen later op vrijdag zei ze dat het eitje was gesprongen. Ik heb het toen ook nog zelf in de gaten gehouden met testen, maar bij mij bleven ze negatief.

Alles was verder goed dus ben ik weggestuurd om het nog een halfjaar zelf te proberen. Nu ben ik dus weer bezig met ovulatietesten en ik had gisteren ontzettende buikpijn linksonder (zelfde pijn als ovulatiepijn), echter ook geen positieve ovulatietest gehad. De buikpijn is nu overigens weer weg.
Wat denken jullie, heb ik gisteren mijn eisprong gehad of zouden jullie nog even doortesten?
En hebben jullie zelf ook problemen gehad met de ovulatietesten van Clearblue (de roze)?
 
hm lastig zeg, ik zou naast de testen ook gewoon goed kijken en luisteren naar je lichaam. 
ik heb ook 2 rondes CB gebruikt, maar vond ze niet heel fijn werken. ik had ze met de smiley hoog en piek. action had ik 2 dagen positieve testen terwijl cb bij mij alleen de piek aangaf en de hoog smiley volledig oversloeg. ik houd mijn afscheiding goed in de gaten en de action testen. ik zou nog even doortesten al vermoed ik dat je hem wellicht al gehad hebt. 
heel veel succes!
 
 
Wat bedoel je met negatief? Bij mij werkte ovulatietesten ook niet goed. Ik gebruikte die goedkope met die streepjes. Ik kreeg soms wel een heel licht streepje, naar dat is bij een ovulatietest negatief. Dan moet de streep namelijk net zo dik zijn als de controlestreep. Echter... Die lichte streepjes bleken bij mij dus wel degelijk geïnterpreteerd te worden als positief! Ik ben zwanger geworden, zonder dus ooit officieel positieve ovulatietesten gehad te hebben... Zou dat hij jou ook het geval kunnen zijn? 
 
Ik heb met 2 kindjes de roze gebruikt van cb. En meteen zwanger bij beide x. Ik denk dat misschien per vrouw ook verschilt in de hormoonwaardes. Ik gebruikte ze ook nog wel als zwangerschapstest. Werkte bij mij ook goed. Heb wel meerdere dames gehoord die het ook niet goed deden op de paarse cb
 
Terug
Bovenaan