Ovulatietest blijft positief?

<p>Nadat mijn lh-piek uitbleef, is die ineens gaan stijgen op dag 40 van mijn cyclus. <br />nu blijft mijn ovulatieteat positief. (als je het mij vraagt?) wat moet ik hier nu weer mee?</p><p></p><p> </p>
 
De testen reageren bij iedereen anders (de één heeft ineens een knaller en de ander heeft een oploop). Naar mijn mening is die van vandaag pas positief en de dagen daarvoor lieten de testen zien dat je richting je LH-piek ging. Ik zou morgen nog eens een testje doen en als die weer vager is dan weet je dat je 'm vandaag had. Tip: Ik gebruik naast de dipsticks ook de digitale testen van ClearBlue ter bevestiging. Krijg je daar een smiley op (ik verwacht dat je die vandaag zou hebben gekregen)? Dan heb je je piek te vallen. Je weet wat je vandaag te doen staat, succes!
 
Die van gisteren zag er ook zo uit, maar na het indrogen(?) is dit er van over. 
zal vanavond eens kijken hoe die van vandaag is opgedroogd. 
helaas geen clearblue's in huis, dus het zal wachten worden!
 
Alleen die onderste is positief. Die daarboven zijn niet positief.  Hij is positief als hij donkerder of even donker is als de controle streep. 
Dus dag 43 is pas positief die anders zijn niet positief. 
 
Terug
Bovenaan