Ovulatietest cb

Hi Meiden,

Ik gebruik deze maand voor t eerst de ovulatie test van CB. Ik vroeg me af , wat de ervaringen zijn ? Na hoeveel testen was het bij jullie raak ??

Ik vond ze vrij prijig, en vroeg me dan ook af , zijn die “ staafjes “ ook los te koop ? Want ik hoef niet elke keer een nieuwe digitale lezer..

Lieve groet !

Hoi Vissen,
Zelf hebben wij ook de CB testen gebruikt, deze zijn vaak in de aanbieding bij de Wehkamp! En dat scheelt heeeeel veeel geld. Je kan ze niet loskopen, je koopt elke keer een nieuwe verpakking incl. digitale lezer.
Ik vind het lastig om te zeggen maar bij ons was het pas na 2 jaar raak, deze zwangerschap is op een miskraam uitgelopen en sinds vorige week weet ik dat ik weer zwanger ben. Wij zijn na een jaar ovulatie testen gaan gebruiken.
Hoe snel het gaat is afhankelijk van verschillende dingen. Ik heb zelf PCOS waardoor het bij ons lange heeft geduur

Groetjse Iris

Hi Iris, 

dankjewel ! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)! Hopelijk blijft alles goed gaan. 
Wij zijn nu een paar maandjes druk bezig. Hebben geen haast , maar t leek mij wel handig om wat gerichter te werk te gaan.,
liefs , 

Hoi Vissen, 
Als je se*s hebt op de dag dat je een positieve ovulatietest hebt en dan heb je en grote kans, dat de spermacellen het ei bereiken voordat je een eispring hebt gehad. De spermacellen "wachten" rustig 72 uur. Wij deden het dan altijd nog een keer extra na 1.5 dag. Gebruik je de paarse of roze van CB?

Hi Iris ! 

Ik heb roze volgens mij, die ene die alleen je piek aangeeft i.p.v. ook je vruchtbare dagen. Niet zo handig. Ik heb ook een app gedownload, en volgens die app krijg ik donderdag Mn sprongetje. Meestal voel ik t ook wel door steken ik Mn zij/buik. Ik ben ook veel te veel mee bezig denk ik, maar t is zo leuk !! En lastig want ik kan het eigenlijk met niemand delen, behalve Mn partner dan..

Terug
Bovenaan