Ovulatietest clearblue

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik gebruik al een poosje de paarse clearblue testjes.</p><p>Deze keer test ik ook. Alleen ik heb echt al heel lang cirkeltje in beeld staan. Dit ben ik niet gewend. Ik heb ook al dikker afscheiding slijm waar ik ook op let. Heel apart dat de testhouder heel wat anders aangeeft! <br />Heeft iemand verdere ervaring mee?</p><p> </p>

Dag hoeveel van je cyclus zit je?
Bij mij was het ook pas een smiley op dag 17. Daarvoor deed ik de goedkopere testen, die met streepjes, vond ik duidelijker want dan zie je ze oplopen en weet je of het LH meer wordt of niet. Met die smiley zie je alleen of je in je vruchtbare periode zit of niet dus weet je niet of je de piek gemist hebt (omdat LH afloopt) of dat die nog zal komen (omdat LH oploopt).
Om de exacte piek te bepalen vond ik de CB juist wel handig, juist omdat het een ja of een nee is ?

Hoi allemaal, 
Ik hoop dat dit bericht weer iets actiever wordt en dat er gereageerd wordt.
Op aanraden van de gynaecoloog ben ik al sinds dinsdagmiddag aan het testen met de digitale clearblue test (paarse, omdat deze 2 waardes meet). Dinsdagmiddag had ik nog een negatieve test en s avonds een positieve knipperende smiley. Het is nu echter zondagochtend en ik heb nog steeds een knipperende smiley. Zijn er meer die dit zo lang hebben? Enig idee wanneer bij jullie toen de piek kwam?
Ik ben overigens onder behandeling, omdat we al 2 jaar bezig zijn met een kinderwens. We zijn in januari gestart met een iui-traject, deze ronde (februari) ging het niet door omdat ik 7 eicellen heb.

Terug
Bovenaan