Ovulatietest eindelijk echt positief!!

A

Anoniem

Guest
Jemug, wat een gedoe!! Ik wist niet dat dit mogelijk was. Ik ben vanaf vorige week vrijdag begonnen met testen. Vrijdag was er absoluut niets te zien.
Alle dagen die daarop volgden was er een heel licht streepje zichtbaar. Het streepje bleef ongeveer even licht en werd niet donkerder naarmate ik dichterbij mij OV datum kwam.....Ik begon al te twijfelen aan mn lijf. Zou ik dan geen eisprong hebben deze maand en zou ik vorige maand gewoon geluk hebben gehad?? Maar vandaag stond er dan toch een dikke vette roze streep :). Heerlijk, was er bijna even blij mee als een positieve test haha!! Toch weer even de bevestiging dat het in ieder geval goed werkt. Op zich was het ook nog op tijd, had verwacht dat het woensdag of donderdag zou zijn, dus waar maakte ik me alweer druk om?? We hebben gisteren geklust, dus we wachten even tot morgen. Word voor ons een beetje teveel om iedere dag te klussen, lukt ons lichamelijk echt niet meer!! Hebben jullie dat ook? x Maris

Hey Marissa,

Gelukkig maar!! Lekker dat alles op tijd en goed werkt. Ik verwacht mijn ei a.s zaterdag, maar klussen ook om de dag hoor. Elke dag wordt toch een beetje veel voor ons! Veel klusplezier he?!

Gefeliciteerd met je ei ;-)

Wij klussen in de vruchtbare week ook om de dag. Toen ik de postieve ovulatietest in handen had toch nog even een keertje extra, al is misschien over bodig ;-)

Hoi,

Ook wij klussen om de dag in de week dat ik vruchtbaar ben. Mijn man weet al precies wanneer het weer zover is hihi!!

Veel klusplezier en hopen dat het raak is!!!
Liefs ciomama

hey meis ik ben ook al vanaf maandag aan het testen.. toen was mijn temp omhoog gegaan.. maar ik had toen ook een licht roze streepje.. ik snapte er niks van.. de hele week getest maar alsnog een licht streepje.. ik moet de 17e volgens het berekenen mijn ei hebben..vandaag ga ik weer testen.. en hoop dan ook een dike vette roze streep te zien..
dat tweifelen dat is zo herkenbaar.. aangezien mijn zus geen eisprong heeft.. ondertussen wel 3 prachtige dochters hoor daar niet van.. en ik ooit in het verleden wel zwanger ben geweest.. toch ga je tweifelen..

ik hoop dat ik straks die vette streep in handen heb..

liefs..

Terug
Bovenaan