Ovulatietest...... eindelijk!! en ook nog een maansteen....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Ik lees al erg lang mee op het forum en heb in het verleden wel eens een berichtje geplaatst. Nog even voorstellen: VB, ik ben 31 jaar en nu een klein jaartje bezig om zwanger te raken. Mijn lief en ik hebben voor die tijd heel lang getwijfeld of we de stap wel zouden wagen en uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt. En dan is het toch niet leuk als het zo lang duurt voordat het raak is. We hebben zeker 1 1/2 jaar getwijfeld en je denkt een beetje dat je toch direct zwanger bent als je er eenmaal voor gaat. De praktijk is dus anders, maar goed daar weten veel meiden hier alles van.

Afgelopen maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en ik werd er een beetje mistroostig van. Ik heb al 14 dagen 's ochtends getest en ik begon het zwart in te zien. Tot vanmorgen! De laatste test die ik had, gaf EINDELIJK twee strepen aan!!! Ben er toch wel blij mee, was al bang dat ik  geen zou hebben eisprong  of zo... Gisteravond hadden we al geklust, dus da's mooi voor de timing. Vanavond nog even aan de bak en nu maar heel hard duimen!!

Ik draag ook sinds een week of drie een maansteen, in het kader van 'je weet maar nooit'. Het zou toch wel erg leuk zijn als het nu zou lukken!

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
VB

Hoihoi

Ik hoop voor je dat het werkt

ik duim voor je

groetjes natasja

Hoi VB,

Wat toevallig. Ik heb precies het zelfde verhaal.
Mijn man en ik zijn nu ruim een jaar bezig om zwanger te worden. (daarvoor hadden we ook de nodige twijfels, voordat we uiteindelijk toch allebei volmondig ja zeiden tegen een eventuele zwangerschap)

Nu wil het dus niet zo vlotten allemaal.
Sinds een maand of 3  gebruiken we nu ovulatietesten en sinds 2 weken heb ik een maansteen om (je weet maar nooit)
Gisteravond waren er 2 streepjes (na 18 dagen) dus we zijn volop aan het klussen.

Ik vind het  erg spannend allemaal.
Ik zal voor je duimen, en misschien hebben we dit keer allebei geluk.
Ik weet niet of het door de maansteen komt, maar ik heb er nu een goed gevoel over.

Nog 2 weken afwachten en dan weten we meer.

Veel suc6!!

Groetjes,
Linneke

Terug
Bovenaan