Ovulatietest en onregelmatig werken

Hoi hoi,

Ik overweeg om te gaan starten met ovulatietesten maar werk onregelmatig als verpleegkundige.
Ik las dat de test niet met de eerste ochtendurine uitgevoerd moet worden.
Heeft iemand misschien tips.. ook over de diverse merken?

Alvast bedankt.
 
Hoi!
Ik gebruik die van de action (altijd al gebruikt), en ik doe ze gewoon met ochtendurine. Maar goed iedereeen is anders, bij mij deed het gewoon zn ding, misschien bij de ander persoon weer niet...
 
Liefseempje, hier zal ik ook even voor jou op reageren.. 
Ik heb de Clearblue ovulatietesten gebruikt (met Smiley) ik deed dit altijd einde dag/begin de avond.
Dikke knuffeelllss.
 
Ik heb ook wel een goed gevoel bij Clearblue. Testte je dan met ochtendurine @Kriebels?
En heb je ze online besteld? :)
 
 
Ik heb ook met clearbleu getest.  Die waarbij je een smiley krijgt en ik deed dit met ochtendurine.  Het gaat er vooral om dat je elke dag dat je test, dit ongeveer rond dezelfde tijd doet.
 
Rond dezelfde tijd vroeg in de ochtend is wel haalbaar, maar niet zonder ochtend urine aangezien ik de ene dag meer patiënten kan hebben dan de andere dag.
Ik kan tijdens een dienst niet iedere dag op hetzelfde tijdstip naar het toilet.
@Annnee was je snel zwanger na het gebruik van de ovulatietest ?
 
Volgens mij hoeven die testen niet perse met ochtendurine. Ik vond ze vooral makkelijk omdat je gewoon een smiley krijgt als t zover is. Had ze trouwens wel via internet besteld, maar meer omdat ik geen zin had om een bekende tegen te komen als ik ze zou kopen.
Ik zat in een ivf traject waarbij ik ze moest gebruiken om te bepalen wanneer de terugplaatsing kon.  Het was bij de 2e terugplaatsing raak. 
 
Nee bedoel juist dat ochtendurine voor mij makkelijker zou zijn.
Rond 12.00u (ideale tijd volgens de site) heb ik niet standaard pauze of vrij.
Daarnaast lijkt het me lastig om 2 uur niet te drinken en/of plassen voor die test.
 
Terug
Bovenaan