Ovulatietest en temperaturen

Deze maand voor het eerst begonnen met ovutesten en vafgelopen vrijdag een positieve test in mn handen dus zijn we aan het klussen gegaan afgelopen zaterdag en zondag.

Ik heb gelezen dat als je zwanger bent je temperatuur wat hoger blijft maar dat zie ik niet terug bij mezelf. Nu toch wel weer erg teleurgesteld omdat ik het idee heb dus niet zwanger te gaan.....zucht.

Iemand hier ervaring mee?

We zijn inmiddels 8 maanden bezig en onze dochter blijft maar vragen of ze nog eens een broertje of een zusje krijgt......

Heey meid,

Ik heb zelf geen ervaring met temperaturen. Vind het zelf niet zo betrouwbaar, die van mij wisselt weleens. En om dan elke 0,1 graad in de gaten te houden word mij teveel gestress. Ik hoor hier wel dat als je temp daalt je dan ook binnen een dag ongi word. Ik weet dit niet zeker, misschien kunnen anderen je hier beter meehelpen. Wanneer heb je je nod dan? Ik heb vorige week dinsdag mn ei gehad en zit nu dus op het wachtbankje.

Succes en duimen voor een positieve test!!
Liefs ciomama

sorry heb ook geen verstand van tempen!Maar je hebt je ei nog geen week geleden gehad dus lijkt me haast niet dat je nu al ongi zou worden! weet natuurlijk niet zeker maar zou wel erg snel zijn! "normaal" word je ongeveer 12 tot 14 dagen na je ei ongi(of niet ;-) natuurlijk).... hoop dat er meiden zijn hier die wel tempen zodat zij je misschien kunnen helpen! maar geef de moed nog niet op...
geen bloed geeft moed!
liefsss

Denk ook niet dat ik nu al ongi ga worden maar aangezien mn temperatuur weer laag is denk ik niet dat ik zwanger ben. Wachten maar tot 30 mei en kijken wat er gebeurd.

Ik wordt ook helemaal gek van dat temperaturen dus denk dat ik er maar mee ga stoppen. Heb het idee dat het niet echt betrouwbaar is....