Ovulatietest en temperatuurmeting geven geen eisprong

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben sinds een aantal maanden aan het proberen om zwanger te worden maar ik kan mijn eisprong maar niet bepalen. Ik gebruik iedere dag om 12.00 de ovulatietesten van Sensitest (gevoelige variant) en ik meet mn temperatuur iedere ochtend voor het opstaan.</p><p>Mijn temperatuursgrafiek schommelt alle kanten op dus dit geeft totaal geen beeld en ik heb nog nooit een positieve dikke streep gehad bij de ovulatietesten. Ik heb een cyclus van ongeveer 34 dagen (vorige maand 54 door ei dat vast bleef hangen) en heb nu vanaf dag 14 t/m 23 getest. Dus vanag 8 dagen na mn laatste menstruatiedag. Ik word wel steeds ongesteld dus dan zou je zeggen dat ik een eisprong heb toch?</p><p>Iemand dezelfde ervaring of tips? Ik word er helemaal moedeloos van :( </p>
 
Niet dezelfde ervaring, maar waarom test je niet met ochtendurine? Veel geconcentreerder.
Ik heb met clearblue getest, altijd met ochtendurine en nog nooit een LH-piek gemist. 
 
Omdat er eigenlijk in alle beschrijvingen staat dat je niet met ochtendurine mag testen. Je LH-piek schijnt pas later de dag te komen dus vandaar nooit met ochtendurine gedaan
 
 
Bij clearblue wel. Ik heb destijds de hele gebruiksaanwijzing van voor tot achter uitgeplozen om alles goed te doen haha. 
De LH piek kan zelfs meerdere dagen te meten zijn bij sommigen (bij mij nooit) en zou raar zijn als ie bij iedereen altijd pas later dan de ochtendurine komt. Ik weet in ieder geval dat ik succes heb gehad met der metingen die ik heb gedaan met ochtendurine. 
 
Ik snap wat je bedoelt. Het staat inderdaad op enkele sites, toch zijn dit ook niet de meest betrouwbare sites.. zijn meer verkoopsites. Maar goed. Ander merk ovulatietesten proberen misschien?
 
Bedankt voor je tip. Denk dat ik mn eisprong dan nu gemist heb helaas..dag 23 in een cyclus van 34 dagen lijkt me niet logisch dat het dan nog komt :(
Aangezien mijn vriend en ik niet om de 2 dagen vrijen zal het ook niet toevallig goed gekomen zijn.. Jammer, weer een maand mislukt :(
Als er nog andere ervaringen of tips zijn hoor ik deze ook graag. Snap niet dat ik na een paar maanden temperaturen en testen nog nooit mn eisprong heb gevonden..
 
Terug
Bovenaan