ovulatietest geeft nu al 1 dag maximaal streepje aan...

A

Anoniem

Guest
Ha luitjes!

Ik werk o.a.  met ovulatietests om het moment  van zwanger worden goed vast te kunnen stellen. Nu werk ik daar al een paar maanden mee (ook voor mijn  vorige zwangerschap die overigens op een miskraam uitliep) en elke maand  test ik op mijn vruchtbare dagen vaker dan 1 keer per dag, soms 3 keer. Normaal gesproken geeft de test maar een keer echt "positief" aan.  Als ik de keer daarna test is het streepje al gelijk minder duidelijk. Echter deze keer heeft de test al vanaf gisterenmiddag (nu 4 keer) "postitef" aangegeven...  
Zijn er meer meiden die ervaring hebben met  ovulatietests en die  me kunnen zeggen of dit ook normaal kan zijn? Nu  heb ik een beetje het gevoel dat mijn lijf steeds een eicel wil "werpen" maar dat dat niet doorzet....

Hellup....

Groetjes Jenny  

Hey hoi,

Ik had dat ook.
Ik had 4 dagen lang een positieve ovulatietest en ben er toen maar mee gestopt.
Ik heb de gyn gebeld en die zei dat een ovutest nog wel een week na de eisprong positief kan uitslaan.
En weer ergens anders had ik gelezen dat een LH piek wel 3 dagen kan duren.
Ondanks de 4 positieve ovulatietesten ben ik nu zwanger!!!!
Oja als je zwanger bent kan een ovulatietest ook positief uitslaan!!

Succes,

liefs Jacqueline

Hoi Jaqueline,

Ik weet niet hoe ik je moet bedanken voor de geruststelling!! Ik begon me al megaveel zorgen te maken dat dat misschien niet normaal zou zijn. Fijn dat er nu al iemand gereageerd heeft die er ervaring mee heeft. En wie weet ben ik al zwanger, ik weet dat ik toch af moet wachten tot mijn n.o.d., en dat is dus 28 februari. Ik hoop het zooo vurig.... Maar ja, als het nog niet raak is dan weet ik in ieder geval dat het langer uitslaan van de test normaal is. Nogmaals heel erg bedankt!!

greetz  Jenny

Terug
Bovenaan