Ovulatietest iemand die dit weet

Hoi dames,

Gister is mijn spiraal eruit gehaald na 7 jaar , nu weet ik niet hoe mijn cyclus is maar deed toch eens een ovulatietest in de ochtend , avond en vanmorgen. De streep werd steeds donkerder jammer maar kan de fotos niet bijvoegen zie ik.maar mijn zus zei dit is geen eisprong denk ik, je bent niet eens ongesteld geweest.
Iemand ervaring hiermee?
Bij mijn vorige 2 kids heb ik nooit ovulatietesten gebruikt dus weinih ervaring mee.

Ik heb zelf geen spiraal gehad dus daar heb ik geen ervaring mee, maar volgens mij hoef je niet eerst ongesteld te worden om een eisprong te hebben. het kan zo maar zijn dat je wel een eisprong hebt en daarna je menstruatie weer begint. dit kan na een zwangerschap namelijk ook. De test streep moet wel net zo donker of donkerder zijn dan je controlestreep dan is het pas positief. Heel veel succes! 

Hoi,
Met een spiraal kun je gewoon een cyclus hebben. Ook ga je sowieso eerst een eisprong hebben dan menstruatie. We tellen wel vanaf de menstruatie maar eigenlijk vind er eerst een eisprong plaats. Het kan dus zeker zijn dat je al meteen een eisprong hebt. Let wel op dat de streep op je ovulatietest dus donkerder moet zijn dan de controle streep om echt positief te zijn. Over de dag heen donkerder worden kan ook zijn vanwegen meer of minder drinken voor testen.
Heel veel succes met zwanger worden!

Terug
Bovenaan