Ovulatietest interpreteren

Hoi dames,

Even een vraag over ovulatietesten.. Ik heb die van sensitest gebruikt (de extra gevoelige) en nu was het zo dat vrijdag én zaterdag de testen positief waren! Zondag weer duidelijk lichter van kleur. Hoe weet ik nu wanneer mijn eisprong is geweest, was dat dan zondag? en op welke heb ik de meeste kans gehad denken jullie?
Ik dacht altijd dat je maar 1 dag positief kon testen, of zelfs maar een paar uur.

Groetjes marloes
 
Ovulatie testen zijn vaak moeilijk af te lezen. Wij hebben de digitale test van Clearblue gebruikt en die is heel duidelijk. Je krijgt een smiley op de dag dat je ovuleert en de twee daarop volgende dagen ben je het meest vruchtbaar. 
Dus daarom zou ik die test aanraden. Wij waren na de eerste keer testen meteen zwanger haha
Succes!
 
Ik heb ook die van Clearblue gebruikt. Die is makkelijk en duidelijk. Je kunt elke dag testen, 20 dagen lang. Heb er maar vijf gebruikt (omdat ik redelijk wist wanneer mijn ovulatie ongeveer was). Er zitten er 20 in het doosje, heb er nog 15 over en ben zwanger haha. Maar dat is natuurlijk verschillend per persoon.
 
Terug
Bovenaan