Ovulatietest kruidvat

Hoi,
Even een korte vraag. Heeft iemand ervaring met de ovulatietesten van het kruidvat? Ze zijn namelijk een stuk goedkoper, dus vraag ik me af of ze dan wel werken.
Groetjes Wendy

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat ze gewoon werken. Ik denk persoonlijk dat er niet veel verschil in zit bij verschillende merken. Maar misschien vinden anderen juist van wel...

Succes in ieder geval..

Groetjes Vic

Die van het kruidvat beh ik nooit geprobeerd. De zwangerschapstesten van hen schijnen wel goed te zijn.
Ik heb vorig jaar wel een paar maanden sensitest gebruikt en dat vond ik een beetje vaag: streepje zou eerst vaag zijn en dan dikker...zag ik niet.

Ik vind die van clearblue erg duidelijk en toen ik die na een tijd niets doen gebruikte was het gelijk raak.

De zwangerschapstesten van het Kruidvat komen overigens bij Clear Blue vandaan (zelfde verpakking en codering namelijk). Het gaat dan wel om de duurdere staafjestesten, niet die 2 voor 5 euro. Wellicht dat de ovulatietesten daar ook vandaan komen.

Voor de rest denk ik altijd: waarom zou het niet werken? Dan verkoopt het toch ook niet meer. Misschien gewoon uitproberen.

Hallo,

Ik heb ze ook van de kruidvat gehad, en ze werkte prima.
Ik ben alleen over gegaan op de dipstick van matcare, ook goede ervaring mee. Ik heb dit gedaan omdat ik een wisselende cyclus heb en het anders toch veel geld gaat kosten ten opzichte van die van matcare.nl

Hoi,

Ik heb die van de kruidvat ook een paar keer gebruikt. VOnd het makkelijk werken. Ik had duidelijk een dag een hele duidelijke tweede streep. Het voordeel van deze tov de CB-met smiley vind ik dat je kunt zien per dag of je eisprong eraan komt. Mijn streepje werd steeds wat duidelijker. Bij de CB-met smiley zie je alleen een smiley of een leeg rondje. Je weet niet hoever je er nog vanaf zit.

Gr.

Terug
Bovenaan