Ovulatietest licht donker licht

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje maar misschien klinkt het een beetje ingewikkeld, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, sorry daarvoor.</p><p>Ik doe nu al drie maanden regelmatig ovulatietesten. Elke maand begint het met een heel licht streepje, logisch want ik begin al anderhalve week voor de eisprong met testen i.v.m. een onregelmatige cyclus. Hoe dichter ik bij de eisprong kom hoe donkerder het streepje wordt. Als hij dan een paar dagen wat donkerder is geweest, wordt hij weer heel licht. Het streepje is dus nooit donkerder dan het controle streepje. Ik durf nu gewoon niet te hopen dat het wat is en ben bang dat ik helemaal geen eisprong heb. Ik heb pcos dus ik weet dat het lastig is om zwanger te worden maar omdat het streepje toch steeds donkerder wordt dacht ik misschien groeit er wel iets? </p><p> Hebben jullie ook zulke ervaringen, kunnen jullie mij wat meer vertellen, of hebben jullie andere verhalen die jullie willen delen dan hoor ik het graag.</p><p>Dankjewel.</p><p>Vivian</p><p> </p><p> </p>

Bij mij werden ze ook nooit zo donker hoor! Mij hielp t om de smiley ovutesten te doen, als de gewone donkerder werden, dan wist ik dat de eisprong echt was op t moment dat de ovutest 'een beetje donker' was.

Bij mij waren ze ook nooit helemaal donker als de controle streep...
Maar t feit dat hij oploopt en dan ineens licht is, heb je gewoon je eisprong gevonden hoor!

Bedankt voor het reageren, dat is al een hele geruststelling. Ik ga voor volgende maand die smileys maar proberen kijken wat daar uit komt, ben benieuwd. 

Terug
Bovenaan