Ovulatietest na miskraam

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi!</p><p>6 april heb ik helaas een miskraam gekregen. Bloedingen en pijnen duurden 5/6 dagen en hierna niets meer gehad. Echo’s zeiden dat het ook helemaal leeg was en HCG was minimaal (aankomende dinsdag nog eens bloedprikken om te kijken of hij op 0 staat. </p><p>Nu nadert als het goed is mijn ovulatie en heb ik vandaag al een test gedaan. Ik vraag me echter af hoe betrouwbaar dit is na een miskraam?</p><p>Hier de foto: https://www.mupload.nl/img/r53e76yt.jpeg</p><p> </p><p> </p>

Ja, klopt! Weet dat hij nog niet positief is. Vraag me alleen af of deze streep ook kan komen van de miskraam en niet omdat mijn ovulatie nadert. 

Een zwangerschapstest is helemaal negatief? Zolang deze nog steeds iets positief zijn is een ovulatietest niet betrouwbaar.

Vervelend van je miskraam zeg.
Ik zou idd ook nog even doortesten bij mij geven ovulatie testen hele cyclus twee streepjes zowel heel licht tot donkerder wisselend van dag tot dag maar altijd wel 1 dag er tussen waar hij echt knalt en dus de eisprong volgt

Hoi, 
Ik heb ook onlangs een miskraam gehad, wat ik nu zelf heb gedaan is een week na de bloeding een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. ( ook fijn om te weten voor een nieuwe zwangerschap) . Aangezien ik nu dus nog niet mijn nieuwe cyclus weet, ben ik op "'mijn normaal gesproken'' vruchtbare dag gaan testen nu is mijn ovulatietest ook nog niet op de piek, maar dan weet je in ieder geval wanneer de piek er is en als je dan daarna weer postief test weet je ook zeker dat je opnieuw zwanger bent.
Succes!  

Terug
Bovenaan