Ovulatietest positief?! Menstruatie?! In de war!!

<p>Hoi hoi meiden. </p><p> </p><p>Niet zo lang geleden had ik een forum geopend over ovulatie testen. </p><p>Ik ben zooo erg in de war en hopeloos... </p><p>Mijn enige ovulatie test die een beetje positief was deze maand was op 12 dec.. maar nu had ik sinds gister een beetje licht roze bloed bij het afgeven, "met veel slijm". En had echt een heel klein beetje licht bruinig oud bloed erbij denk ik?!</p><p>Nou snap ik helemaal niks meeer van mijn cyclus, word ik nou ongesteld of is het nou een innestelling aangezien de rest van mijn ovu testen al de hele maand negatief zijn en precies op de 12e wel positief was en nu ineens bloed zie.. voor de rest heb ik niks op me inleg kruisje of iets... </p><p> </p><p>Iemand hier ervaring mee? Ik weet het gewoon even echt niet meer en zie het ook niet zo zitten om voor dit naar de huis arts te gaan!  </p><p> </p><p>Sorry maybe ben ik een beetje vervelend aan het worden! </p>
 
Je mag hier altijd alles vragen en niets is in mijn ogen vervelend.
Het zou een innestellingsbloeding kunnen zijn misschien.
Mijn advies is eigenlijk om nog heel even af te wachten. Hoe moeilijk dit ook is. Misschien is het de innestelingsbloeding of begin van je menstruatie. 
Ik snap dat het lastig is maar je kan nu niets anders doen dan even afwachten. Wellicht volgende week een zwangerschapstest doen? Weet niet wanneer je eigenlijk ongesteld moest worden.
Succes.
probeer je niet te druk te maken hoe moeilijk dat ook is.  
 
Heb je nog doorgetest na de 12e? Want als het nu slijmerige afscheiding kan dat ook gewoon je ovulatie zijn. Er schijnt ook zoiets als een ovulatie bloeding te bestaan. Ik zit nu zelf in een soort zelfde situatie dus ben heel slecht even op google zoektocht gegaan. Zit helaas niets anders op dan wachten.
 
Aah lief van jullie en jullie reacties!  Bedankt meiden. 
Ik heb de 11e gestest toen was er maar 1 streep en 13e ook gestest toen was er ook maar 1 streep.. 
Nou als het aan mijn cyclus ligt ben ik overtijd, 
Maar omdat de laatste 3 maanden na me miskraam me cyclus zo in de war is en het heel erg varieert weet ik het niet meer zo zeker wanneer het precies is, 
@Gebruiker10193624, Ik zou toch inderdaad even moeten afwachten, hihi 
En @zwindo, ik weet hoe vervelend dat is, ik heb ookal paar keer hard gegoogled om toch stiekem meer hop te krijgen! Hoop ook voor jou dat het goed nieuws snel wordt!  
 
 
Na 2/3 dagen is een innesteling denk ik te snel, kan ook een ovulatiebloeding zijn. Dus een klein wondje dat je ei is gesprongen. 
Bij zulke kleine bloedingen niet zo druk maken. Er gebeurd zo veel in je cyclus e zoals je zelf zegt het is heel weinig en je had een positief ovu test!! Even wachten nog?
 
Oh je hebt een mk gehad wat naar. Lichaam kan gewoon echt even tijd nodig hebben om te herstellen. Het kan ook zo zijn dat je straks misschien toch ineens gelijk weer zwanger bent ook vaak genoeg hier voorbij zien komen.
Ik heb zelf in maart een vroege mk gehad. Heeft bij mij toen bijna 10 weken geduurd voor ik weer ongi werd. Sindsdien was alles van slag. Daardoor uiteindelijk in de medische molen beland. Had mijn vraag ook in een ander topic gesteld. Daar kreeg ik de reactie van iemand die ook een positieve ovu test had gehad toen ze ongesteld werd wat uit eindelijk een verschijnsel van vam pcos. Laat dat nou net hetgeen zijn waar ik op getest ga worden. Bij mij heeft het echt doorgezet, Blegh 
 
Oh je hebt een mk gehad wat naar. Lichaam kan gewoon echt even tijd nodig hebben om te herstellen. Het kan ook zo zijn dat je straks misschien toch ineens gelijk weer zwanger bent ook vaak genoeg hier voorbij zien komen.
Ik heb zelf in maart een vroege mk gehad. Heeft bij mij toen bijna 10 weken geduurd voor ik weer ongi werd. Sindsdien was alles van slag. Daardoor uiteindelijk in de medische molen beland. Had mijn vraag ook in een ander topic gesteld. Daar kreeg ik de reactie van iemand die ook een positieve ovu test had gehad toen ze ongesteld werd wat uit eindelijk een verschijnsel van vam pcos. Laat dat nou net hetgeen zijn waar ik op getest ga worden. Bij mij heeft het echt doorgezet, Blegh 
 
Terug
Bovenaan