Ovulatietest positief na Miskraam

<p>Hee,</p><p>Ik heb vorige week (8dagen geleden) een miskraam gehad (5 weken zwanger). Gelukkig was het niet zo heftig. 1 dag gebloed en de andere 4 dagen beetje (bruin) bloedverlies. Sinds gisteren heb ik erg last van mijn borsten en dat heb ik vaak een week voordat ik menstrueer. Vandaag had ik het gevoel dat ik een eisprong had. Ovulatietest gedaan en positief. Nu is mijn vraag. Kan ik alweer zo vroeg na een vroege miskraam een eisprong hebben of kan het nog zijn dat er nog LH in mijn bloed zit?<br />info: 8 dagen geleden 250 HCG, 6 dagen geleden 80 HCG, dus HCG ging snel naar beneden. <br /><br />ik weet dus niet of ik mijn eisprong heb of dat het nog het hormoon is? kan iemand helpen?</p>
 
hallo
wat naar van je mk. helaas heb ik er 2,5 week geleden ook aan moeten geloven. Na 8 dagen al een eisprong hebben lijkt me sterk maar wie weet. het menselijk lichaam is een complex iets. zelf heb ik toevallig vandaag een gewone zwtest gedaan om te kijken of mn hcg voldoende gedaald is. deze was nog heel licht positief. kanttekening: ik heb wel nog restweefsel dat hopelijke bij de eerstvolgende ongi loskomt. ik heb ook al eens gelezen dat de ovulatietesten ook op hcg reageren, dus kan het misschien dat ook zijn? 
 
Ja lijkt me ook sterk dat ik alweer zo vroeg een eisprong heb, maar het voelt wel zo.. maarja afwachten dus. en idd het kan zijn dat de ovulatietesten op hcg reageren. 
 
Terug
Bovenaan