Ovulatietest positief niet zwanger geraakt

<p>Dag dames,</p><p>Sinds een half jaartje ben ik gestopt met de pil. Gelukkig lijken mijn cyclussen inmiddels redelijk normaal. Vorige maand 32 dagen deze maand 29 dagen</p><p>Vorige week op cyclusdag 20 een knaller van een ovulatietest en vruchtbaar slijm gezien. Meerdere dagen rondom ovulatietest geklust. Gister wat lichtbruine afscheiding, hoopte nog op innesteling maar helaas vanmorgen echt menstruatie doorgezet. Erg balen natuurlijk maar we gaan weer met goede hoop voor deze ronde. :)</p><p>Mijn vraag is nu, wanneer moet ik starten met ovulatietesten? Vind het zo lastig nu ik nog niet iedere maand stipt ben. Ik wil de ovulatie natuurlijk niet missen.. en is het daarbij niet wat gek om al 9 dagen na ovulatie weer je menstruatie te krijgen? </p><p>Iemand ervaring mee?  </p><p> </p>
 
Ik heb sinds kort de premom app. Daarin kun je dan een foto maken van je ovulatie test en kun je heel mooi zien hoe en wat. Ik begin meestal rond dag 5 na ongesteldheid met testen.
 
Ik heb een vast cyclus van 28 waar van 7 ongesteld ik begon op dag 9/10 met me ovu testen. Mijn ovu vaste smiley van cb zat op dag 12/13/14 was niet elke maand op de zelfde dag.Je moet het eerst even een aantal keer proberen om door te hebben welke dagen je ovu komt ik ben vorige jaar juli begonnen oktober mk nu 5 weken zwanger
 
Iedere test werkt anders dus dat ligt aan welke test je gebruikt. Maar ik gebruikte de 2e urine zeg maar. En als ik smiley had smorgens deed ik hem savonds nog x. Is nergens voor nodig maar voor me gevoel
 
Terug
Bovenaan