Ovulatietest positief, paar dagen voor NOD

Goeiedag, ik test nu al 2 dagen positief met de ovu test. (Ik had een onderbuikgevoel, vandaar de ovutest). Mijn nod zou vrijdag 11 okt zijn. Zwangerschapstest was overigens negatief (let wel: kruidvat early, wat blijkt dat er al geen goede verhalen erover waren).
IK ga er vanuit dat ik niet zwanger ben hoor, dit omdat het heel erg in mijn hoofd zit met het zwanger worden.
Wie heeft uiteindelijk wel gewoon een positieve zwangerschapstest in haar handen gehad? 5 jaar geleden had ik namelijk precies het zelfde en daarna alsnog een positieve zwangersschapstest!
Ik hoor graag van jullie
 
Dat je in je luteale fase weer positief test, is normaal. Je LH schommelt je gehele cyclus, soms net genoeg om een test (weer) positief te laten zijn. In mijn optiek heeft het totaal geen zin om daags voor NOD met ovulatietestenin de weer te gaan. Ik heb zelf dus nooit met ovulatietesten getest voorafgaand aan mijn NOD. Het geeft je immers niet de informatie wat jij zoekt. Ik heb in totaal vijf keer positief op zwangerschap getest met een zwangerschapstest, na NOD en 2x door MvM. Test op of na NOD met een reguliere test. Dan heb je de grootste kans op de juiste uitslag.
 
Laatst bewerkt:
Dat je in je luteale fase weer positief test, is normaal. Je LH schommelt je gehele cyclus, soms net genoeg om een test (weer) positief te laten zijn. In mijn optiek heeft het totaal geen zin om daags voor NOD met ovulatietestenin de weer te gaan. Ik heb zelf dus nooit met ovulatietesten getest voorafgaand aan mijn NOD. Het geeft je immers niet de informatie wat jij zoekt. Ik heb in totaal vijf keer positief op zwangerschap getest met een zwangerschapstest, na NOD en 2x door MvM. Test op of na NOD met een reguliere test. Dan heb je de grootste kans op de juiste uitslag.
Ja mijn idee was sowieso weer op de dag zelf te testen! De reden dat ik het had gedaan is alsof ik mijn innestelling voelde, beetje zeurderige krampjes. Die zeurderige krampjes heb ik normaal op mijn dag zelf maar nou is het 3 4 dagen ervoor, kon het niet laten ook.
 
Terug
Bovenaan