Ovulatietest positief zwangerschapstesten tot nu toe negatief

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij proberen zwanger te worden. 22 mei had ik een positieve ovulatietest. Vandaag de 4de zwangerschapstest gedaan maar ool negatief.</p><p>Wel wisselend ochtendmisselijkheid, gevoelige borsten, veel plassen en mijn menstruatie bleef uit, terwijl ik altijd op tijd ben geweest. Volgende week zou mijn volgende menstrustie moeten beginnen. Als die uit blijft, dan zou ik toch wel zwanger moeten zijn? Ik lees graag jullie verhalen en meningen.</p>
 
Geen ervaring mee, zelf wel gewoon positieve zwangerschaptest als ik overtijd was. Misschien de huisarts bellen, dat je bloed mag laten prikken dat ze daaruit kunnen halen of dat je zwanger bent?
 
Het uitblijven van je menstruatie wil helaas niet zeggen dat je zwanger bent. Er kunnen verschillende redenen zijn. Soms houd je het bv onbewust tegen omdat je er veel mee bezig bent. Ook een positieve ovulatietest zegt nog niets. Je weet alleen dat je op dat moment vruchtbaar was, maar dat wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk een zwangerschap uit voort komt. Die kans is wanneer je beide niets mankeert ongeveer 1 op 6 (hangt ook van je leeftijd af). Ik zou inderdaad even bloed laten prikken, dan heb je duidelijkheid. Succes, je lijf kan je goed in spanning laten zitten he?
 
Terug
Bovenaan