Ovulatietest; positief?

Hey hoi!

Ik, als nieuweling met de ovulatie testen, heb er net een gedaan. Deze gaf een lichte streep aan. Een tijd terug had ik er een gedaan en toen zat er geen streep. Volgens mijn app zou ik de 16e ovuleren.

betekent een lichte streep dat het eraan komt of zegt het niet veel?
 
Streepje moet net zo duidelijk zijn als het controle streepje.  Dus breed streepje en dik van kleur dan is die echt positief succes !!
 
Het ligt ook wel aan het merk van de test. 
Met sensitest is de teststreep tijdens mijn eisprong maar half zo fel als de controlestreep. Terwijl een test van 2b-sure met hetzelfde urinemonster knalpositief is. 
Niet elke vrouw heeft een even hoge LH piek, dus het is soms even uitproberen welke test qua gezelligheid bij je past. 
Maak je heel veel LH aan dan kan je misschien beter sensitest gebruiken omdat je anders teveel dagen (vals) positief test. 
Maar als je geen enorme LH piek hebt zoals ik zijn de testen van 2b-sure duidelijker. 
 
Ik zal overmorgen en de dag daarna nog een test doen. Kijken of het iets verschilt! 

Ik duim dat de ovulatie eraan komt, of hij net geweest is. Mijn temperatuur is wel erg laag. 
6 maart 37, vanaf 7 maart tot vandaag tussen de 36/36.5. Wie weet is mijn ovulatie al geweest?
 
Terug
Bovenaan