ovulatietest positief

<p>Hoi dames! </p><p>Ik heb vanmorgen voor het eerst een ovulatie test gedaan en hij was positief! </p><p>Ik heb een app waarmee ik mijn vruchtbare dagen probeer te volgen en het klopt dus dat ik vandaag mijn ovulatie heb. Heb sinds gisteren enorme krampen in mn buik en ben nu een beetje misselijk. </p><p style="text-align: right;">Zou het ook kunnen zijn dat ik al zwanger ben? Of hoort dit bij de symptomen van je eisprong?</p>
 
Het is meestal verschillend. Ik denk nog even wachten. Mijn menstruatie is al 4 weken weggebleven 3 keren getest en krijgt nog steeds negatief. Me borsten zijn wel een beetje gespannen een beetje pijn bij de tepels en die zijn ook een beetje donker geworden. Mijn buik is wordt met de dag een beetje groter. Is iemand bekend met de zelfde probleem?
 
Die symptomen kunnen inderdaad ook voorkomen bij een ovulatie of aankomende menstruatie, als je nu je ovulatie hebt dan ben je niet zwanger denk ik. Of heb je een heel onregelmatige cyclus en is het lastig om je vruchtbare dagen te achterhalen?
 
De test is 2 dagen vóór je ovulatie positief, staat in de gebruikershandleiding. Dit schijnt wel weer per vrouw te kunnen verschillen. De symptomen die je aangeeft kunnen van een eisprong zijn, maar daar merken lang niet alle vrouwen iets van. Kan ook gewoon een beetje (positieve) spanning zijn. Kans dat je zwanger bent is erg klein, tenzij je een erg onregelmatige cyclus hebt en hij net deze maand erg kort was. Maar dan klopt de ovulatietest weer niet.
 
Bedankt voor alle reacties! Ik ga morgen weer een ovulatie test doen en dan even kijken of hij weer positief is.. 
Het is erg frustrerend. Ben al 9 maanden bezig en nog steeds niks, dus ik dacht ik probeer eens ovulatie testen..
We zullen het zien..
Als je zo lang bezig bent ga je echt aan jezelf twijfelen.. misschien ben ik helemaal niet vruchtbaar of mijn mn niet.. alles spookt door je hoofd maar we moeten positief blijven! 
 
Terug
Bovenaan