Ovulatietest positief?

<p>hallo allemaal. Deze cyclus ben ik begonnen met ovulatietesten, maar ik twijfel of ik het goed aflees. Vanmiddag 4-12 had ik een test die (bijna?) positief leek. In de avond was die dat absoluut niet meer. Heb ik dan vandaag mijn eisprong gehad? Wat denken jullie? </p><p></p>

de fotos zijn niet zichtbaar! Ik zou ze ff uploaden op myalbum(zoek op google) en link hier plakken. succes!

Als ik het zo zie zou ie best vandaag geweest kunnen zijn idd zou ik zelf aan denken omdat ie nu weer ineens lichter is! ( na een positieve test kan het nog een dag duren trouwens dat de eispeong plaatsvindt). Je kan ook nog een digitale clearblue ovulatietest doen op de dag dat de streepjes donker zijn, je ziet met die testen een smiley dus dan weet je zeker dat je die dagen moet klussen! Succes

Ja ik dacht ook vandaag omdat hij in de avond weer lichter van kleur is. Heb dacht ik ook gelezen dat het LH na de eisprong meteen weer daalt, maar dat weet ik niet zeker meer. 
Volgens mijn cyclus berekening zou mijn eisprong vandaag of morgen moeten zijn. Voor de zekerheid morgen nog een ovulatietest doen... Goede tip van de clearblue met smiley.

Ja idd na een positieve test heb je zoveel uur tot je ovulatie. Volgens je berekening kan dat best kloppen dan, je zou morgen nogmaals kunnen testen om het te bevestigen. Mocht het deze maand niet raak zijn zou ik de ovutesten van CB ook erbij gebruiken, hopelijk mag het snel raak zijn voor je! Succes ?

Terug
Bovenaan