Hoi Josephine,
Ik heb ook de ovulatietesten van sensitest. Ik ben er zeer tevreden over. De allereerste keer vond ik het erg eng (heb ik wel een eisprong?), maar nu vind ik het erg prettig omdat ik kan bevestigen dat ik inderdaad in m'n vruchtbare periode ben.
In het begin gebruikte ik ze ongeveer 4 dagen voor ik m'n ei verwachtte tot 2 dagen er na. Ik krijg ook pas echt een uitslag als m'n ei er aankomt (dus ene dag nog negatief en andere dag knalpositief, soms zie je het ook oplopen dus streepje steeds dikker worden). Nu gebruik ik ze alleen nog de dag voor en dan tot de eisprong geweest is.
Ik gebruik ze inmiddels in combinatie met temperaturen en ben van plan ze deze maand niet te gebruiken omdat ik inmiddels weet wanneer m'n ei is. De combinatie ovulatietesten met temperaturen vond ik erg prettig. Ovulatietesten geven alleen aan dat je een bepaald hormoon hebt, dat betrokken is bij je eisprong. Temperaturen geeft (dacht ik) ook aan dat je ECHT een eisprong hebt gehad. De een is wat meer vooraf (ovulatietesten), de ander achteraf (temperaturen).
Succes, groet, Esk