Ovulatietest Sensitest

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wij hebben deze maand voor het eerst de ovulatietest van Sensitest gebruikt. Heeft iemand daar ervaring mee? En wanneer deden jullie de test (ochtend, avond)?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Josephine

Hoi

Ik heb zelf 3 mnd ovutesten van sensitest gebruikt. De eerste 2 mnd heb ik ze 'savonds om 18.00 uur gedaan, dat was de enige tijd op een dag dat ik altijd thuis was. (week vrij onregelmatig, vandaar) De laatste (3e) maand heb ik alleen getest op de dagen dat mijn ei kon komen, dus maar 3 dagen en dan wel 2 keer op een dag, zodat ik ook een beetje kon kijken wanneer op de dag ik mijn ei had. Ik was zelf heel tevreden over sensitest.

Groetjes Natalie
(Na 9 rondes 13wkn zwanger van 1e kindje)  

hallo ik heb ook de sensitest gebruikt en na de 2e keer ( 2 maanden gebruiken) zwanger.

ik gebruikte de test alleen net voordat ik mijn eisprong verwachte en dan tot de streep dik was. daarna nog tot hij weer ligt was.. dus ik heb deze maand 5 testjes gebruikt! toen het streepje donker was hebben we sex gehad.en nog 2 dagen na het donkere testje..

succes ermee.. groetjes

quote: mellie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 14:36:13'));

hallo ik heb ook de sensitest gebruikt en na de 2e keer ( 2 maanden gebruiken) zwanger.

ik gebruikte de test alleen net voordat ik mijn eisprong verwachte en dan tot de streep dik was. daarna nog tot hij weer ligt was.. dus ik heb deze maand 5 testjes gebruikt! toen het streepje donker was hebben we sex gehad.en nog 2 dagen na het donkere testje..

succes ermee.. groetjes

ik deed de test om 18.30 uit mijn werk

Hoi Josephine,
ik heb zelf 1 maand ovu-testen gebruikt en ben inmiddels 32 weken zwanger. ik testte ook altijd rond tussen 18:00 en 19:30 omdat ik dan weer thuis was van werk. op werk testen was geen optie en in de file staat met een volle blaas zag ik ook niet zitten. ik werkte wel parttime en was vaak rond 3 uur al klaar wat het voor mij wat makkelijker maakte.

Groeten,
Sara

hoi ,,

Ik heb ze ook gebruikt sensitesten,

Ik zelf vond de testen niet echt duidelijk.
Als mijn hormoonsteeg in me urine verkleurde de test wel iets maar werd nooit zo donker als de test streep.
Ik ben daarom over gestapt naar clearblue die zijn wel prijzig maar het is wel meteen duidelijk of je ei wel of niet hebt.
Dat kon ik niet zeggen van sensitest.
Wens je succes met zwanger worden

groetjes steenbokje

Hoi,

Nog een kleine aanvulling,

Gebruik niet je eerste urine maar bvb die van 11 u ongeveer of in de avond .
Als je test mag je daarvoor niet al teveel hebben gedronken want dat verdund je urine weer teveel waardoor test negatief kan worden.

groetjes steenbokje

Tip :vrij om de dag van 3 tot 4 dagen voor je periode dat je verwacht vruchtbaar te zijn.

Terug
Bovenaan