ovulatietest, slijm

Dag meiden, hoe is het ermee? Ik heb even een paar vraagjes waarvan ik hoop dat jullie er iets over weten.

Misschien wil ik wel een ovulatietest kopen maar hoe werkt het en is het duur? Natuurlijk kan ik bij de drogist kijken maar misschien kunnen jullie me wel helpen. Weet je zeker dat je dan niet te laat bent?

De andere vraag is een beetje een vieze dus lees niet verder als je net zit te eten.
1 x per dag verlies ik ineens heel veel afscheiding. Zoveel dat ik echt een inlegkruisje nodig heb anders is mijn bovenbroek zichtbaar nat. De rest van de dag eigenlijk niet. Herkent iemand dit als zijnde normale afscheiding? In mijn ogen is dit een nadelig gevolg van de pil maar het is wel storend. Ik heb het sinds deze maand. ik vraag me dus af of er meiden zijn die dit ook altijd zo hebben. Verleidelijk is het om aan iets anders te denken maar die kans is heel klein.

Nu ga ik een paar berichtjes beantwoorden als ik er tenminste iets over weet. Tenslotte moet je niet alleen vragen stellen maar ook beantwoorden, toch? Iedereen vind het fijn als er een berichtje is geschreven.
Doei, marijke
 
Ik heb ze geprobeerd van het huismerk van het Kruidvat en van Clearblue. Die van het Kruidvat waren goedkoper (5 voor 20 euro) maar daar was ik niet zo tevreden over. Of ze werkten niet, of ik had precies geen ei-sprong in de cyclus dat ik ze gebruikte. Die van Clearblue kosten 31 euro voor 7 stuks. Je moet iedere ochtend over een staafje plassen, net als met een zwangerschapstest alleen nu vanaf 17 dagen voor je ongesteld denkt te worden. Als je twee strepen hebt die even blauw zijn, is je eisprong binnen 12 tot 48 uur. Lees wel even goed de gebruiksaanwijzing voor je het gaat doen, want ik leg het echt in vogelvlucht uit nu!
Ik denk dat het in jouw situatie heel goed zal werken, je hoeft eigenlijk maar één keer te klussen en je weet zeker dat het het goede moment is. Succes ermee!, Liefs, el
 
Dank je wel, El.
Ik heb al heel wat aan je gehad op dit forum. Hoe is het eigenlijk met jou? Wacht je, klus je, of iets anders? Ik lees veel van je in berichtjes maar niet als eerste bericht. Ik lees ook trouwens niet helemaal alles, hoor.
Wie weet haal ik wel zo'n test hoewel ik eigenlijk ook gewoon maar een beetje geduld moet hebben. Ik ben nog niet zo lang bezig en geduld is een schone zaak, ongeduld niet. Heb jij trouwens al een kleintje of wordt dit ook jouw eerste?
Ik ga maar weer eens stoppen want ik zit alweer een poosje te typen en te lezen vanavond. Fijn weekend, El
Marijke
 
Hoi Marijke,
dank voor je lieve woorden. Ik zit meestal op het 'als zwanger worden langer duurt'forum met mijn vragen. Ik was het even zat hier (ruzies en steeds dezelfde vragen). Maar ik ben toch maar weer mee gaan lezen (nadat de ruzie met het zwanger zijn forum was afgelopen). Als ik dat kan, geef ik hier nu ook antwoorden, je bent en blijft juf hè?!

Ik ben 37 en 'bezig' voor de eerste. Wel wat laat gezien mijn leeftijd, maar ik ben veel te lang met de verkeerde getrouwd geweest. Drie jaar geleden ben ik 'opnieuw begonnen'. We zijn wat ouder dan gemiddeld, maar willen toch graag een kindje (voor allebei de eerste).
Ronde 13 loopt voor ons op zijn eind, zondag nod (moederdag!!!), heel spannend allemaal omdat het dit keer heel anders voelt dan de andere keren.
Jij ook een fijn weekend!
Liefs, el
 
Nou nou, El. Zoals jij mij vertelde, van ruzie wordt je niet zwanger. Maar hoe dan ook, typen op dit forum maakt je natuurlijk ook niet zwanger. Dat was waar ook, ook een juffie he! Lekker vakantie gehad deze week? Dat treffen we toch altijd maar weer. Spannend voor je joh, de 9e je nod. Wie weet ben je op moederdag al wel een moeder in wording ookal weet je het nog niet. Op welke manier voelt het bij jou anders dan de andere keren?
Marijke
 
Terug
Bovenaan