ovulatietest van de action

Eva97

New member
<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben al sinds september bezig, maar helaas niet met veel succes. Veel lange cyclussen, van tussen de 100 en 60 dagen. Nu lijken mijn cyclussen weer normaal te worden! Yes!!! Dus ik dacht dat het dan ook wel de moeite waard zou zijn om te beginnen met ovulatietesten. Nu heb ik die bij de action gehaald en meteen begonnen. Het lijkt echt precies op de zwangerschapstesten van de action, met precies dezelfde controlevenstertjes enzo. Nou zou je een piek moeten herkennen aan dat het lijntje precies even donker zou moeten zijn als in het controlevenstertje, maar bij mij gebeurt dat niet. Ik ben al 6 dagen aan het testen, één keer ben ik een dag vergeten, maar alle streepjes zijn vrij licht. Die van vandaag was bijna niet meer te zien.</p><p>Wat betekent dit? Ben ik dus wel vruchtbaar geweest? Ik snap er niks meer van!</p>
 
<p>Op dag 18. Ik gok (en hoop) dat dit mijn eerste normale cyclus gaat worden. Ik heb wel het idee dat ik oculeerde een paar dagen terug. Nu heb ik dat gevoel niet meer. Het is gewoon afwachten en hopen dat mijn vriend en ik genoeg geklust hebben. </p>
 
<p>Het is niet perse nodig dat die streepjes precies even donker worden dacht ik. Ik heb nog nooit een even donkere streep gehad. Als hij lichter wordt en uiteindelijk helemaal verdwijnt heb je waarschijnlijk wel je eisprong gehad</p>
 
Terug
Bovenaan