ovulatietest vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi
ik heb weer even een vraagje.
Ben weer met de ovulatietesen bezig en heb gisteren positief getest met die van het kruitvat om 12.00 maar savonds ongeveer 19.00 was die negatief op de clearbleu digitaal... vandaag om 12.00 weer getest en u weer positef met het kruitvat (na mijn idee waren de streepjes even donker) en negatief met de digitale van clearbleu met de zelfde urine.
tja wat is het nu? zo raar. heeft iemand hier ervaring mee?

ik heb zelf niks met de van het kruidvat, heb een keer 4 dagen achter elkaar positief getest daarmee.
maar je kunt het zekere voor het onzekere nemen en gewoon aan de klus gaan.
ik gebruik altijd van 123ovulatietest.nl gewoon de stickjes. goedkoop en werken bij mij goed.
in mei en aug zwanger geweest alleen niet blijven plakken helaas. dus ik vind ze super.

liefs shirley

Ik gebruik geen andere testen dan de digitale van ClearBlue. De stickjes en andere testen geven bij mij bijna een week een positief resultaat, maar de testlijn is nooit zo donker als de controlelijn. Die van ClearBlue geven maar 2 dagen in mijn cycli een smiley, dus dat gaat goed.

Maar iedere vrouw is anders en anderen zweren er wel bij. Ik ken genoeg vrouwen bij wie ze prima werken. Een idee is om de testen naast elkaar te gebruiken. Heb ik ook gedaan. De andere testen geven wel een positief resultaat in mijn ovulatieweek, maar ik kon er geen piek uithalen. Toen ben ik definitief overgestapt.

Ze zijn trouwens wel een stuk goedkoper. Ik betaal 50 euries voor 20 testen van ClearBlue. Vind ik aardig aan de prijs.

Succes in ieder geval!

Liefs,
Roos

Terug
Bovenaan