hoi danielle,
ben jij ook 24 ?? ik krijg eigenlijk nooit geen reacties over mijn leeftijd, maar ik heb al een dochtertje van 5 jaar!! maar toen ik 6 jaar geleden zwanger raakte van mijn eerste kindje( helaas dood geborenbij een zwangerschap van 26 weken) schrok mijn schoonfamilie zich rot!!!! want ik was nog zo jong bla bla, bla!
maar ik was er klaar voor, dus mijn man en ik gingen ervoor,mijn man en ik schelen wel 8 jaar van leeftijd, helaas liep het dus niet zoals gewoonlijk, en was ons zoontje na 26 weken geboren en gestorven, en na de bevalling heb ik 6 weken gevloeid zoals natuurlijk is, en toen was ik weer zwanger van ons dochtertje en die was wel kerngezond en inmiddels dus al bijna 5 jaar,
maar ik lijk ook ouder als dat ik ben,en ik was toen niet zo'nmeid van lang leven de lol , heb ik van mijn 11 tot 17 gedaan nou toen was ik wel voortaan toe aan een lieve vaste vriend, en huisje boompje beestje,
en dat was dan wel vroeg voor de mensen maar het is maar net hoe je je voelt!!
maar ik vind het wel gezellig om samen te buurten,
mijn msn is: joelle4@live
mag ik jou adres ook?? dan moet ikeven kijken of dat ik het kan toevoegen want ik ben niet zo computer kont!!haha
tot snel weer,
xx wendy
PS waar woon je eigenlijk ? misschien wonen we wel bij elkaar in de buurt!! lachen,