ovulatietest was gisteren positief!!!

wij hadden gisterenavond een positieve ovulatietest!!! joepie
wij veel geklust gisteren avond, maar moeten we nu om de dag verder gaan? of moeten we vanavond ook klussen??

hoi hoi, als je zaadjes van je man gewoon goed zijn dan mag het wel iedere dag maar als dat wat minder kwaliteit is , dan om de dag, want anders schiet het toch niet op, omdat het dan nog niet goed geproduceerd is,
zo zegt mijn gyn, toevallig dat ze dat van de week vertelde,daarom dacht ik nou even reageren,
wel laat dus ik hoop dat je geen dag voor bij hebt laten gaan,
veel succes en laten we hopen dat het snel raak is!!
dikke kus van wendy

hoi depri

bedankt voor je bericht!
we hebben het gisteren niet voorbij laten gaan, weten nog niet of zijn zaadjes goed zijn, dus grijpen elk moment om te klussen nu aan!

als we in december nog niet zwanger zijn gaan we naar de huisarts, dan zijn we iets meer dan 1,5 jaar bezig

hoi hoi,
als alles gewoon goed is dan moet het goed komen!! je hebt een pos test dus een eisprong komt er aan dus dan kan je ook een beetje er op werken he!!
laat je nog iets weten hoe het verder met je gegaan is??
succes
xx wendy

uiteraard lat ik iets weten, eigenlijk hoop ik stiekem dat dit na 14maanden eindelijk een goede positieve maand is!! we zijn er zo klaar voor, alleen het achten maand na maand doet zo`n pijn van binnen als je mensen om je heen me kinderwagens, dikke buiken of kinderen ziet lopen, lijkt dan wel alsof het bij iedereen lukt behalve bij ons, hier op het forum krijg ik weer een beetje goede moed, door alle verhalen dat het na een lange tijd toch lukt. ik zal uiteraard je op de hoogte houden.

heej depri!
ik zag dat je en beetje dezelfde leeftijd hebt als ik!
vragen mensen aan jouw niet waarom je zo jong kinderen wil?? of weten ze het niet??
bij mij weten maar een paar mensen het
maar misschien leuk om via msn/email verder te kletsen?
laat het maar even weten

hoi danielle,
ben jij ook 24 ?? ik krijg eigenlijk  nooit geen reacties over mijn leeftijd, maar ik heb al een dochtertje van 5 jaar!!  maar toen ik 6 jaar geleden zwanger raakte van mijn eerste kindje( helaas dood geborenbij een zwangerschap van 26 weken) schrok mijn schoonfamilie zich rot!!!! want ik was nog zo jong bla  bla, bla!
maar ik was er klaar voor, dus mijn man  en ik gingen ervoor,mijn man en ik schelen wel 8 jaar van leeftijd,  helaas liep het dus niet zoals gewoonlijk, en was ons zoontje na 26 weken geboren en gestorven, en na de bevalling heb ik 6 weken gevloeid zoals natuurlijk is, en toen was ik weer zwanger  van  ons dochtertje en die was wel kerngezond en inmiddels dus  al bijna 5 jaar,
maar ik lijk ook ouder als dat ik ben,en ik was toen niet zo'nmeid van lang leven de lol , heb ik van mijn 11 tot 17  gedaan nou toen was ik wel voortaan toe aan een lieve vaste vriend, en huisje boompje beestje,
en dat was dan wel vroeg voor de mensen maar het is maar net hoe je je voelt!!
maar ik vind het wel gezellig om samen te buurten,
mijn msn is: joelle4@live
mag ik jou adres ook?? dan moet ikeven kijken of dat ik het kan toevoegen want ik ben niet zo computer kont!!haha
tot snel weer,
xx wendy
PS waar woon je  eigenlijk ? misschien wonen we wel bij elkaar in de buurt!! lachen,

Terug
Bovenaan