Ovulatietest - wat zie je paar uur na eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hello ladies!

Vanmiddag meende ik mijn eisprong te voelen ('blubje' links). Heb de hele dag al een héél licht ongi gevoel. Zojuist een ovulatietest gedaan en die zegt dat ik geen hogere LH heb. Heb Clearblue gebruikt en kreeg dus geen smily te zien. Op de site van Clearblue staat dat je je LH piek hebt de dag vóór de eisprong en dat de LH al daalt als je ei springt.

Heeft iemand wel eens deze test gedaan op de dag van de eisprong of er kort na?

Ik kan me vanmiddag ook vergist hebben, want ik heb nog nooit eerder mijn eisprong gevoeld. Ik ben er deze keer heel bewust op aan het letten en vraag me af of de wens de vader van de gedachte is, om in ons jargon te blijven.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!!

Groetekens,
Tess

Duimpjes voor iedereen!!!

hey tess,
ik zou je graag willen helpen maar ik heb er totaal geen ervaring mee ik heb ze nog nooit gebruikt.

welke dag van je cyclus zit je dan nu???
en is je cyclus regelmatig???
succes in elk geval
xxx sabrine

Hahahaha heb net op jouw berichtje gereageerd!!!!!!
Ik heb ook geen ervaring met deze test, vandaar mijn vraag. Ik varieer wel sterk ja, bijna 14 dagen! Ben dus nu ook druk om uit te vinden hoe ik mee info kan krijgen over mijn eisprong. Ik dacht toch écht iets te voelen vanmiddag, maar ja....
Tess

heeeeeeeee Tess!!

dus je hebt de ovulatietest gekocht? hahahhaha je moet er eigenlijk pas mee beginnen als je beetje weet hoe lang je cyclus is meid!! stel je varieerd tussen de 30-40 dagen dan moet je uitgaan van je kortste cyclus en beginnen te testen op dag 12. kan dan dus zijn dat je teststaafjes te kort komt.

( heb nogsteeds een streepje hihihi)

succes en als er vragen zijn hoor ik het graag he!!!

xxxxxxxxxxxxx

Ha Streepje... ik bedoel Sweety!