Ovulatietest - wat zie je paar uur na eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hello ladies!

Vanmiddag meende ik mijn eisprong te voelen ('blubje' links). Heb de hele dag al een héél licht ongi gevoel. Zojuist een ovulatietest gedaan en die zegt dat ik geen hogere LH heb. Heb Clearblue gebruikt en kreeg dus geen smily te zien. Op de site van Clearblue staat dat je je LH piek hebt de dag vóór de eisprong en dat de LH al daalt als je ei springt.

Heeft iemand wel eens deze test gedaan op de dag van de eisprong of er kort na?

Ik kan me vanmiddag ook vergist hebben, want ik heb nog nooit eerder mijn eisprong gevoeld. Ik ben er deze keer heel bewust op aan het letten en vraag me af of de wens de vader van de gedachte is, om in ons jargon te blijven.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!!

Groetekens,
Tess

Duimpjes voor iedereen!!!

hey tess,
ik zou je graag willen helpen maar ik heb er totaal geen ervaring mee ik heb ze nog nooit gebruikt.

welke dag van je cyclus zit je dan nu???
en is je cyclus regelmatig???
succes in elk geval
xxx sabrine

Hahahaha heb net op jouw berichtje gereageerd!!!!!!
Ik heb ook geen ervaring met deze test, vandaar mijn vraag. Ik varieer wel sterk ja, bijna 14 dagen! Ben dus nu ook druk om uit te vinden hoe ik mee info kan krijgen over mijn eisprong. Ik dacht toch écht iets te voelen vanmiddag, maar ja....
Tess

heeeeeeeee Tess!!

dus je hebt de ovulatietest gekocht? hahahhaha je moet er eigenlijk pas mee beginnen als je beetje weet hoe lang je cyclus is meid!! stel je varieerd tussen de 30-40 dagen dan moet je uitgaan van je kortste cyclus en beginnen te testen op dag 12. kan dan dus zijn dat je teststaafjes te kort komt.

( heb nogsteeds een streepje hihihi)

succes en als er vragen zijn hoor ik het graag he!!!

xxxxxxxxxxxxx

Ha Streepje... ik bedoel Sweety!

Ja joh, ben toch maar effe naar de winkel gerend! Mijn kortste cyclus is 30 dagen. Als ik terugreken wanneer bij 30 dagen je eisprong is, dan kan ik het vanaf vandaag verwachten. En mijn afscheiding is nog niet op zijn piek (heb eerder al eens een propje 'rauw eiwit' gehad, maar wist toen niet wat dat betekende, maar weet dus wel dat ik op momenten meer heb dan ik de laatste dagen heb gehad). Al met al verwacht ik dat hij nog komen moet. Maar omdat ik vanmiddag toch écht dat blubje voelde, dacht ik dat dat het misschien kon zijn.

Zeg, maar vanaf dag... 12 zei je?... zelfs als je zeker weet dat je altijd een cyclus van 30 dagen hebt, dan gebruik je dus meer dan één verpakking per keer! Da's best duur!
(Heb jij dat ook gedaan? (Heeft in ieder geval wél zijn vruchten afgeworpen - letterlijk!!). Zeg, is dit voor jou trouwens de derde ronde? Ik vind het toch zo leuk voor je hè!)

Mijn langste is trouwens 43, dus dan kan ik nog even! Nou ja, klussen doen we toch wel en ik ga de komende dagen gewoon iedere ochtend testen. Zo half in de avond is écht niet handig omdat je niet te veel mag drinken. Ik wil voornamelijk testen om te kijken of ik mijn eisprong kan voelen en te weten wat voor afscheiding ik dan heb. Misschien kan ik dan volgende keer (als nu niet lukt) het aan de afscheiding zien.

Succes bij de dokter morgen, zowaar naar de ha voor een hele leuke reden!!!

Liefs, Tess

hee tess.

nee lieverd je begrijpt me verkeerd of ik heb het verkeerd uitgelegd ( dat laatste vermoed ik hahah) als je zeker weet dat je cyclus 30 dagen is hoef je maar 1 verpakking te gebruiken he. dan begin je met testen op dag 14 en heb je waarschijnlijk op dag 16 je eisprong (was bij mij het geval) en ja ik zat pas in ronde 3...  dus ik ben maar 2 keer o9ngi geweest na het stoppen met de pil...super snel dus...schaam me een beetje als ik al die verhalen hier lees over jaren wachten..pfffffff gun het iedereen zo ontzettend!!

bedankt meissie en heel veel successssss ik hoor je wel weer??

knufelsss  

Terug
Bovenaan