ovulatietest / wie kan mij helpen ?

A

Anoniem

Guest
HALLO
Ik weet het niet meer !!! Ik ben een dikke week geleden begonnen met de ovulatietesten van sensitest . Ik had de eerste 3 dagen een heel vaag streepje . De vierde dag was het streepje duidelijker maar nog steeds niet fel . De vijfde dag was het streepje helemaal weg . Heb ik nou mijn eisprong gehad of niet ?   Vandaag heb ik pijn in mijn onderbuik gehad / raar gevoel net of ik ongesteld moet worden . Kan dat de innesteling zijn ? ( ongeveer 6 dagen  na die testen )
Of maak ik me nu weer te gek ? Of heb ik vandaag pas mijn eisprong gehad en kloppen die testen niet ? Ik weet het niet meer , wat vinden jullie van dit verhaal ?
Graag jullie mening ?   groetjes Kim

Hey,

Ja moeilijk he!!
Ik ben sinds gisteren begonnen met de ovulatietesten van matcare op dag 8 omdat mijn cylus de afgelopen maand 26 dagen was. Ik had vandaag na ongeveer 10 minuten een heeeeeel vaag streepje. Ik moet nu dus gewoon afwachten.....
Maar ik begrijp je twijfel...
Op de gebruiksaanwijziging van de matcare testen staat dat er een fel gekleurd streepje moet staan als je je ovulatie hebt...
Ik kan me voorstellen dat bij iedereen de hoeveelheid LH die er vrijkomt anders is.
Heb je wel sex gehad in die tijd dat het een licht streepje was?
Ik zorg er gewoon voor dat er vanaf er een licht streepje is dat we om de dag sex hebben. Dan zit je altijd goed, toch???
Succes ermee

Groetjes,

Mootje

Wij zitten al in ronde 9 overigens en jullie???

Groetjes,

Mootje

HOI   MOOTJE
We gaan nu voor poging 8 . Ik ben vanaf januari bezig , maar had in het begin een onregelmatige cyclus . Ik ben zo benieuwd deze keer weer .
Ik ben soms zo ontzettend teleurgesteld , niet altijd even erg . Dat wisseld nog wel eens.
Maar we willen ook zo graag . Oh even jou vraag beantwoorden , we hebben het natuurlijk gedaan toen ik dat vaag streepje had ! Wat dacht jij dan ( haha )
groetjes Kim

Hey kim,

Klote is dat he, telkens weer die teleurstellingen...
Ik dacht dat het afgelopen maand echt raak was.
Ik voelde me echt zwanger met allerlei kwaaltjes erbij enz...
2 maal getest en allebei negatief. Een dag later werd ik weer ongi.
Dat was de eerste keer in die 8 pogingen dat ik echt ff een potje heb lopen
Ik hoopte het zo....en ik kon me geen mooier cadeau wensen voor mijn verjaardag.
Maar het mocht weer niet zo zijn.
Nu gaan we weer met volle moet ronde 9 in. Deze maand voor het eerst die ovulatietesten. Ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong heb.
Mijn man is vanmorgen naar de dokter geweest want die is vroeger toen hij een jaar of 10 was geopereerd aan een spatader in zijn bal. Hij wil voor zichzelf weten of zijn zaad wel goed is. Vind het wel ontzettend eng maar als er iets mis is, kunnen we wel weer verder kijken wat de mogelijkheden zijn....anders zijn we zo weer een jaar verder.
Onze vrienden om ons heen krijgen wel allemaal kinderen, dat is een beetje frustie maar ben altijd wel heel blij voor hun......

Groetjes,

Mootje

Hoi kim, waarschijnlijk wel een eisprong gehad hoor, je kunt m soms net missen met de testen! Als je die keer met het donkere streepje een paar uur later nogmaals had getest had ie bijvoorlbeeld wel positief kunnen zijn.
Met andere woorden, ja zou je innesteling kunnen zijn, nu nog twee lange weken wachten.....

Succes!!

groetjes saskia (ronde acht 1e kindje, zaterdag nod)

Terug
Bovenaan