ovulatietest wordt elke dag meer positiever.

A

Anoniem

Guest
pff heel vreemd. ik test al heel lang positief met de testen van de kruitvat (zie mijn andere topic). de digitale bleef negatief tot afgelopen donderdag. de kruitvat testen blijven positief en worden ook steeds donkerder. het teststreepje is echt heel veel donkerder dan het controle streepje. ik vindt dat echt heel vreemd, is de eerste keer dat me dit gebeurd

Hai meid,

Ik heb de afgelopen ronde ook te maken gehad met ovu testen die continu positief waren! Ik werd er helemaal gek van en het heeft er bij mij toe geleid dat ik de afgelopen ronde helemaal van slag was! Nou, zo wil ik me nooit meer voelen!!!!! Ik zeg: Gooi die dingen het raam uit!!!!!

Nou, schijnt het wel iets uit te maken of je de wat goedkopere testen hebt of de duurdere maar ik heb maanden geleden testen gehad van Sensitest en die waren altijd heel duidelijk tot de afgelopen ronde, toen testte ik vanaf 7 dagen na mijn ongi positief, tot nu!

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik vond het heel frustrerend....

Succes!! Liefs Lynn

Als ik nu niet zwanger wordt dan is mijn eerst volgende ronde helaas in maart of april pas weer. Maar dan koop ik deze ook zeker niet weer. Werden ze bij jou ook met de dag positiever?

Hoe gaat het nu met jou? vandaag wilde je gaan testen toch?

Ja, dat klopt! Ik had 2 dagen na laatste ongi 2 dagen positieve ovu testen en toen 2 dagen negatief en vanaf toen elke dag steeds positiever....Ik werd er echt super onzeker van! Ik doe ze niet meer! Ik begrijp dat het bij jou nog een stapje verder gaat omdat je dan pas weer in Maart verder kan maar ik heb helaas geen antwoord op je vraag omdat het bij mij dus ook super onduidelijk was en ik door die positieve ovu testen helemaal goed hoop had (die nu is vervlogen)
Ik heb een topic gemaakt, onder de jouwe over de stand van zaken bij mij, op dit moment.

Succes!

ik zag hem net idd, we hadden denk ik tegeleik gepost. geef de moet niet op. misschien heb je over een paar dagen wel een positieve test!!

Hallo

Ik ben nieuw hier. Ben nu een week overtijd maar test al 4 keer negatief. Maar ik volg jullie nu ongeveer 2 weken. Nu wil ik graag reageren op de ovu testen die positief blijven geven. Volgens mij reageren de goedkopere ook op het HCG in je urine mocht je zwanger zijn. Daarom blijven ze positief geven.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zelf een topic kan plaatsen? Kan het nergens vinden.
Bedankt!

@mascha239: je kan als je de begin pagina hebt van het forum "zwanger worden"....waar alle topics staan, onder de bladzijden nummers een kopje aanklikken: "discussie aanmaken"...Dan kan je zelf een verhaaltje schrijven!

Spannend trouwens! Misschien test je over een paar dagen alsnog positief! Dat van die ovu-testen wist ik wel maar goed....een negatieve zwangerschapstest bewijst helaas het tegendeel.

@Lynn30: heel erg bedankt! Ik zal zo mijn eerste topic maken. Benieuwd wat voor reacties ik krijg.

En die stomme testen ook! Ik heb net de huisarts gebeld met de vraag hoelang ik nog moet wachten voor ik bv een bloedtest mag doen.Ze bellen straks terug. Wachten duurt altijd veel te lang

Terug
Bovenaan