Ovulatietest

<p>hi meiden,</p><p>Ik ben hier nieuw ..</p><p>Ik ben 32 jaar oud en heb pcos .Van mijn gynocoloog moest ik 25 kilo afvallen voordat we verder zullen gaan .</p><p>Ik heb namelijk wel wat overgewicht .</p><p>Ik ben nu ondertussen 16 kilo afgevallen, </p><p>en ik ben 10 mei spontaan weer ongesteld geworden, ik wist bijna niet meer hoe dat was , want ik was het nooit.</p><p>Natuurlijk ben ik er wel erg blij mee want dat betekend dat ik ook een eisprong heb.</p><p>Sinds van de week ben ik begonnen met ovulatietesten .</p><p>Want ik wil toch wel een beetje inzicht krijgen wanneer ik mijn eisprong heb .</p><p>Zijn hier meer mensen die pcos hebben en na het afvallen weer een menstruatie kregen en ook zijn begonnen met ovulatietesten ? En Hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren ?</p><p>Liefs </p><p>sam</p><p> </p><p> </p>

ik 28 april begonnen met ovulatietesten.. toen hij positief was gelijk geklust...
eigenlijk 15 mei menstruatie maar die bleef uit.
wat blijkt nu 6 weken zwanger.

Hey Sam,
Ik heb al jaren PCOS en ook bijna geen cyclus.
Dat van het afvallen hoor ik wel vaker, alleen de afgelopen 1.5 jaar geen tijd en zin in gehad.
Na bijna 1.5 jaar Clomid gebruikt te hebben ben ik daar mee gestopt en ben ik ovu- testen gaan gebruiken.
Eind Feb dit jaar kreeg ik na een niet geslaagd rondje hormonen eindelijk mijn menstruatie ( weken te laat!) maar goed het kwam.
Op dag 10 gaan testen...op dag 16 nog steeds niets, bijna op het punt om de handdoek in de ring te gooien. Maaaarrrr op dag 19 een positieve test (ovu)
2 slopende weken wachten.. en op 26 Mrt bleek ik zwanger.
Ja na 1 rondje... ik ben er zelf ook nog steeds verbaasd over.
Nu inmiddels bijna 14 weken zwanger en alles lijkt goed te gaan. 
Ook heb ik al een zoon van 3 jaar ( zonder hulp ) terwijl het ziekenhuis beweerde dat we zonder hulp nooit kinderen zouden krijgen.
Mijn complimenten dat je zoveel bent afgevallen, ik hoop dat je geen hulp nodig bent en dat het zo lukt.
Lieve groet, Siska.

Terug
Bovenaan