ovulatietest

hoi mij vraag is zijn hier vrouwen die door midel van een ovulatie test zwanger zijn geworden.zo ja met welke. ik zit te denken aan een persona.
we zijn al anderhalf jaar bezig. alvast bedankt groetjes sanne
 
Hoi Sanne,

Ik ben nog niet zwanger geraakt, maar gebruik sinds kort de maybe babyspeekselovulatietest, en heb ook om ervaringen van anderen gevraagd. Bij een vrij onregelmatige cyclus is deze naast de temperatuurmethode erg handig en minder prijzig omdat je deze onbeperkt kunt gebruiken en voordat je eisprong komt , je op tijd kunt weten wanneer je vruchtbaar bent. EEn ieman reageerde en gaf aan nadat zij de ovulatietest gebruikte zij vrij snel zwanger raakte en degene die zij deze test weer aanraadde ook vrij snel zwanger werd. Misschien toeval, wie weet? Maar wat wel zo is, is het feit dat je veel gerichter weet wanneer je vruchtbare dagen zijn. De urineovulatietesten zijn ongeveer 99% betrouwbaar, en de varentest(speeksel) rond 98%, dus er zit weinig verschil in.
Nou veel succes ermee, en ik ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen die ovulatietesten hebben gebruikt en zwanger zijn geworden.

Groetjes Anke
 
hoi,

ik heb deze maand ook ovulatie testen geprobeerd, het huismerk van de aphotheek en er kwam helemaal niets uit! je moet dan als je een cycles van 28 dagen hebt vanaf dag11 testen en dan geeft ie aan wanneer er een bepaald hormoon in je urine zit die ervoor zorgt dat je je eisprong bijna hebt. maar ik kreeg volgens dat ding helemaal geen eisprong.

de persona heb ik ook gebruikt, maar die gebruik je als je juist niet zwanger wilt worden maar de pil niet wil slikken.
hji geeft als ik het zo goed zeg ongeveer 12 vruchtbare dagen per maand aan omdat ie net als de pil 94% zeker moeten zijn om dus niet zwanger te worden. en daarbij komt dat de aanschaf hiervan ook erg prijzig is ik heb voor dat ding zelf €84.95 betaald en dan komt er per maand €16 bij.

ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben en hoop dat je snel zwanger wordt!
 
Terug
Bovenaan