ovulatietest

Hai,aangezien mijn cyclus nooit gelijk is (28 t/m 35 dagen tot nu toe) dacht ik dat ik misschien met een ovulatietest wat meer "kansen"maak, heeft iemand ervaring hiermee? en tips?? alvast bedankt!
 
Hai Simone,

ik zelf heb de afgelopen maand de ovulatietesten van cb gebruikt.je krijgt 7 staafjes en je moet uitgaan van je langste cyclus.
Dan staat er in de gebruiksaanwijzing wanneer je moet beginnen.
De stijging zou je moeten kunnen aflezen dat is dus voor je eissprong, ik heb die stijging alleen niet gehad.
waarschijnlijk heb ik mijn eisprong of eerder of later gehad, ook kan het voorkomen dat je geen eisprong hebt.
Maar ik ben wel zwanger dus er is bij mij wel een eisprong geweest.Ze zijn erg duur de ovulatietesten, ik weet niet hoelang je al bezig bent?
wij hebben twee weken achter elkaar elke dag geklust dus dat zal geholpen hebben denk ik.
Ik hoop dat je wat aan de info heb en als ik je nog ergens mee kan helpen vraag je het maar!!

Groetjes van Ellen
 
Hi ellen,
Tja dit is nog maar mijn 6 e maand, maar waar ik benieuwd naar was ..is of er wel een eisprong is, mijn menstruatie is erg onrgelmatig..en ik heb er nogal last van ook..ik hang de afgelopen 2 maanden echt zo'n 3 weken tegen de menstruatie aan..voel me dan ook best wel zike..al met al..
Nou wil mijn HA me wel doorsturen naar een gyn..alleen wil k t eerst zo s proberen, jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!
Dank je voor je reactie!
simone
 
Terug
Bovenaan