ovulatietest

Hallo,
Volgens babybrabbel.org zou vandaag of morgen mijn ovulatie moeten zijn. Ik heb een Romed-test gedaan en die laat helemaal niets zien. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben in januari met de pil gestopt, de eerste cyclus was 60 dagen, dan 2 cycli van 25 dagen en de laatste 23 dagen. Moet ik me nu zorgen maken dat ik geen eisprong heb? Groeten A.

Hai anoniem,

ik heb die testen ook gehad en bij mij gaven ze helemaal niks aan ik zou volgens die testen ook geen eisprong hebben.
Maar ben toch zwanger geworden deze maand dus ik zou me niet al te snel zorgen maken over het feit dat je geen eisprong zou hebben.
Het kan wel dat je eisprong eerder of later is dan dat er verwacht wordt.

Ik wens je heel veel succes.

Groetjes Ellen

Hoi

Bij babybrabbel geven ze wat ze verwachten dat de datum van je eisprong was, aan de hand van de door jou gegeven feiten.
Helemaal naukeurig zal dat niet kunnen zijn als je cyclus verschillend van lengte zijn.
Ik had deze keer de eisprong een dag later gevoeld dan op de brabbel stond.

Het is een goede leidraad voor meiden met een vrij stabiele cycluslengte.
Je kunt natuurlijk voor de zekerheid gewoon steeds aan de klus zodat je de sprong niet kunt missen.
Even alle gekheid op een stokje, je hoeft niet direct ontmoedigd te raken, misschien heb je een wat langere deze keer.

Liefs Jeanette

De bijsluiter van de Romedtesten en de site van babybrabbel geven maar een indicatie van tussen welke dagen je eisprong het meest te verwachten valt. Ik kreeg de afgelopen maand pas bij de laatste stick een licht streepje...
Best kans dat je er net naast ovuleert!

Groetjes,

Gea

Terug
Bovenaan