ovulatietest

hallo iedereen,ik ben vanmorgen begonnen met de ovulatietest [dag 11 van mijn cyclus]nu kwam er op het testvenstertje een lichte streep staan,bij het controlevenstertje was hij ietsjes donkerder dan bij de testvenstertje,dus dat houdt dan in dat er nog geen eisprong plaats vindt ,maar omdat er al een lichte streep is zou dat dan betekenen dat de eisprong erzo aankomt?
ik hoop op reactie alvast bedankt
gr mutske
 
Hoi Mutske,

Het schijnt zo te zijn dat de zaadcellen van een man zo'n 72 uur goed blijven (dat is dus maar liefst 3 dagen!). Ik ken de ovulatietest niet, maar als je het idee hebt dat je eisprong er één dezer dagen aankomt dan zou ik vanaf vandaag lekker een paar dagen gaan klussen. Veel plezier!

Groetjes,
Jacqueline
 
Hoi Mutske,


Hoe ik de gebruiksaanwijzing gelezen heb zou gelden: als de teststreep het felst is dan komt de eisprong eraan. Dat is het enige waarop je kan afgaan. Ook al verschijnt er een licht streepje, dat is geen indicatie dat de eisprong eaan komt. Mijn vriendin gebruikt deze testen ook. Ook al test je tijdens je menstruatie dan nog komt er een streepje dus enkel afgaan op het feit dat de teststreep echt feller van kleur is dan de controlestreep.

Succes! en zoals altijd, houd ons op de hoogte!
 
Spannend, Ik ga er over vier dagen mee beginnen, het is dan mijn twaalfde dag met een cyclus van ongeveer 30 dagen.
Ik ben benieuwd.

Wie weet???

Veel liefs
Brenda
 
hoi brenda succes ermee,
ik had afgelopen keer een cyclus van 30 dagen en ik ben voor de zekerheid op dag 11[vandaag ]begonnen met testen.
ik hoop dat het voor ons en natuurlijk voor iedereen snel raak is.
en san harstiike bedankt voor de reactie die je altijd aan mij geeft,dat doet me heel goed.
gr mutske
 
Hoi Mutske,


Groot gelijk dat je iets eerder begint, dan ben je tenminste zeker dat je eisprong nog niet voorbij is, alhoewel dat het steeds kan! Controleer je ook je slijmverlies?

An
 
Terug
Bovenaan