ovulatietest

Hallo lieve meiden,

Helaas ben ik na 4 dagen overtijd vanochtend toch ongesteld geworden. Echt balen, ik had zo gehoopt dat het deze keer raak was.
Heeft iemand ervaring met ovulatietesten en zijn deze betrouwbaar? Ze zullen wel prijzig zijn.
Ik hoor het graag van jullie.
Meiden, succes allemaal weer, ik denk aan jullie.

Liefs, Linda
 
Jeetje Linda, dat is balen zeg! Ik ben zelf nu bijna 3 dagen overtijd, maar besef nu maar weer al te goed dat ik nog heel goed ongi kan worden de komende dagen. Ik leef met je mee hoor. Ik heb trouwens geen ervaring met ovulatietesten, maar er zijn vast wel een paar meiden hier die dat wel hebben. Sterkte meid en op naar de volgende ronde!

Groetjes,
Jacqueline
 
Ik heb ook geen ervaring met ovulatietesten. Heb er wel even naar gekeken in de winkel, maar vind ze ontzettend duur en dan moet je volgens mij ook maar net op het juiste moment testen. Ik denk dat ik daar voorlopig nog maar niet aan begin. Eerst op een rijtje hebben wat mijn cyclus is en met tempen proberen raak te schieten :)
 
Hoi,

Ovulatietesten zijn een echte aanrader (heb ik gelezen) en hoeven niet duur te zijn als je het geluk heb dat het meteen 'raak' is! Als je een regelmatige cyclus (neem 28 dagen)hebt dan zijn is het makkelijk! Vanaf je 11de cyclusdag begin je te testen, als de test positief is dan volgt de eisprong binnen de 24 à 48uur (hangt af welke test je neemt) en dan kan je echt gericht klussen! Ik zou het zeker eens proberen! Desnoods ga je naar een apotheek waar ze je niet kennen en dan vraag je de hele uitleg nog eens of je besteld ze via het net (als ik me niet vergis kan dat via de clearblue website) Heel veel succes, ik duim voor je!

Ps: mijn vriendin betaald hier in belgië 28eur voor 7 teststicks, na 2 maanden was ze zwanger en ze heeft maar 5 sticks moeten gebruiken. Als je uitrekent hoeveel zwangerschapstests kosten en wetende dat er soms vrouwen zijn die om de 2 dagen testen of ze zwanger zijn ben je goedkoper uit met de ovulatietesten!

Nogmaals: succes!
 
Ik heb al een aantal keren die van Clearblue gebruikt (7 testen, ongeveer € 30,00. Ik ben er erg tevreden, ze zijn heel duidelijk. Nu alleen nog zwanger worden. Oja, omdat ik heel regelmatig ongesteld ben heb ik gemiddeld 3 testers nodig, dus doe ik er voor € 30,00 meerdere maanden mee.
 
Ik heb toevallig vorige maand de ovulatietesten van het kruidvat gebruikt en die waren ook duidelijk en veel goedkoper dan clearblue. Ongeveer 19 euro. Ik heb er afgelopen maand ook maar 3 gebruikt, dus heb er nog 2 over, want er zitten er 5 in een pakje. Je weet in ieder geval wanneer je moet klussen.

groetjes,
Irma
 
Terug
Bovenaan