Ovulatietest

Maandag begonnen met ovulatietesten en temperaturen. We hopen dat we hierdoor meer zicht krijgen in mijn vruchtbare momenten. We zijn nu zo'n 18 maanden bezig dus het wordt nu toch wel eens tijd. Maar we houden goede moed.

Brenda hoe gaat het eigenlijk met jou ovulatietest, hopelijk helpt het.

Liefs
Yvonne
 
Hoi,
Ik ben gisteren begonnen.
maar twee keer een licht streepje
was ook wel vroeg begonnen hoor.Met mijn cyclus van 30 dagen zou ik pas dag 13 moeten beginnen maar ben begonnen op dag 11 op aanraden van Mutske, zij zegt terecht je kan er beter wat vroeger mee beginnen.
Dus ik wacht af ben ook aan het tempen dus kijken of dat gelijk loopt.

Heb jij al een donkere streep ik zie dat jij een dag eerder bent begonnen.

veel liefs
Brenda
 
hoi brenda,en lukt het met testn?wel toevallig he we zijn tegelijk begonnen met testen en nu maar hopen dat we tegelijkk zwanger worden,hoe lang ben je trouwens bezig om zwanger te raken?
ik heb vanmorgen de laatste test gedaan[van de 5 testen]ja stom van me ik hsd er gisteremiddag ook nog 1 gedaan.
ik heb net nieuw doosje gehaald,dus ik ga weer gewoon verder met testn en ik hoop nu dat mijn eisprong er zo aan komt,ik had laatste keer ook cyclus van 30 dagen dus officieel zou ik vandaag pas hoeven beginnen met testen dus er bestaat nog wel een kansje dat er een positieve test komt.
heb jij dat trouwens ook gehad,dat de 2 streepjes bijna dezelfde kleur hadden ,echt je moest goed kijken naar het verschil en dan zag je niet goed het verschil? dus ik weet niet helemaal zeker of ik al messchien eisprong gehad heb,aan een kant is dat niet erg want mijn vriend en ik heb de laatste dagen veel geklust,maar ik wacht maar af.
ook nog veel succes.
gr mutske
 
Ja dat zou wel helemaal te gek zijn als we nu zwanger zouden zijn nu we de testen gebruiken.
Ik ben in aug. 2003 gestopt met de pil
En in feb 2004 een miskraam gehad.
Ik heb nu twee testen gedaan maar het streepje was veel vager als het test streepje.
Maar ik ben ook vorige maand begonnen met tempen, en volgens mij kwam daar uit dat ik m'n ei op dag 16 had dus ik ben benieuwd, dan zou ik dus een dikke streep moeten hebben op dag 14/15 toch?
Bij de claerblue testen zitten er 7 in dus ik kan nog 5 dagen.
Had trouwens vanmiddag ineens een paar steken aan de rechterkant onder in m,n buik? Dat is toch ook een teken van een ei nou ik weet het niet meer. we wachten inderdaad maar af. We blijven gewoon klussen.

Veel liefs
Brenda
 
Hoi Brenda en Mutske,

Ik ben ook gelijk met jullie begonnen met testen. Tevens doe ik ook temperaturen. Maar nog niets gezien. Kwam er van het weekend achter dat als ik in mijn tepel knijp er allemaal vocht uitkomt( troebel/geel-wit achtig) ben nu helemaal in de war. Mischien ben ik toch al ruim een maand zwanger ondanks dat ik ongi ben geweest( misschien door de jetlag?)
Ben in december 2002 gestopt met de pil wordt nu toch wel tijd dat er iets gaat gebeuren. Vanavond maar even een testje doen om te kijken of ik zwanger ben. Vind het ook raar dat ik nog steeds niet vruchtbaar ben.

NOu meiden heel veel succes en blijf vooral klussen eens moet het lukken.

Liefs Yvonne
 
Terug
Bovenaan