ovulatietest

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
Ik ben met die clearblue ovulatietesten bezig om te kijken wanneer mijn eisprong is. Mijn cyclus is 27 dagen en ik zit nu op dag 16 en ik heb volgens de test nog steeds geen eisprong gehad.
Nu is mijn vraag of iemand van jullie wel eens van die testen heeft gedaan waaruit bleek dat er geen eisprong was, en die toch zwanger is geworden?
En zou ik me nou zorgen moeten maken over mijn vruchtbaarheid of is dat nog een beetje te vroeg?

Groetjes Iza
 
Hoi meis,

die CB testen zijn super betrouwbaar dus daar kan het niet aan liggen. Ben je misschien te laat begonnen met testen? Misschien heb je deze maand je eisprong wat later. Heb je de maanden hiervoor wel een eisprong gehad? Ongesteld worden zegt nl. niet dat je een eisprong hebt gehad (je kunt ook ongi worden zonder eisprong).

Kijk het nog even rustig aan. Als je nu ongi wordt zonder een eisprong dan zou ik je huisarts even bellen.

Groetjes Ina
 
Hoi Iza,
Ik zou me nog zeker geen zorgen maken. De testen werken heel goed. Ze gaven bij mij twee dagen positief aan en ik was zwanger daarna, jammer genoeg niet lang. Maar die testen werken. Wanneer ben je begonnen met testen? Ik had namelijk toen op de 9e dag na mijn eerste ongi dag de eisprong. Super snel dus, dus misschien heb je het gemist.
Succes en ik zou nog even afwachten. Ik heb ze deze maand weer gebruikt en allemaal voor niks, twee doosjes! Daarna dacht ik dit wordt te gek, dus ben ik gaan tempen en gelukkig steeg het uiteindelijk, maar dat duurde bijna een maand. Dus ik zou me nog geen zorgen maken.
Succes groetjes san
 
Hoi Iza,

Ik heb zelf de vruchtbaarheidstesten van Persona gebruikt (van oktober '03 t/m februari '04). Die gaven ook aan dat ik geen eisprong zou hebben. Ben er mee gestopt omdat ik bang was dat ik me teveel zou focussen op het zwanger worden.

Ben nu 6/6 weken zwanger en heb daarvoor dus verder niets meer gebruikt/gedaan om te kijken of ik vruchtbaar was. Gewoon lekker geklust....

succes en groetjes,
P.
 
Terug
Bovenaan