ovulatietest

Hallo meiden,

Vanmorgen had ik ook positieve test, maar dan een ovulatietest van ClearBlue.
Dit was de eerste maand dat ik het gebruikte.
Weet ik tenminste dat ik in ieder geval een ovulatie heb, dus dat zit in ieder geval goed.
Dat wist ik eigenlijk ook al, omdat ik ook al een aantal maanden aan het temperaturen ben.
Maar ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik zo ontzettend jaloers wordt op de meiden die zwanger zijn! Zeker als ze pas een paar maanden bezig zijn.
Ik gun het iedereen van harte, maar ik hoop dat mijn tijd nu toch ook weleens komt.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met deze gevoelens.
Sorry, maar dit moest me toch even van het hart.....

Hallo anoniempje,

Dat is toch hartstikke logisch dat je dat gevoel krijgt vooral als je al langer aan het proberen bent. Helaas heb je het zelf niet in de hand. Het moet elkaar op het juiste moment net even tegenkomen. Als het langer duurt en je baalt daarvan dan ben je heus niet egoistisch kan alleen maar zeggen dat het logisch is dat je beetje jaloers bent op meiden die in 1x zwanger zijn. Ik hoop dat na deze positieve ovulatietest nu gauw een positieve zwangerschap test volgt.
Good Luck.
Gr. Biate

Ik heb hetzelfde gevoel. Ik vind dat iedereen zwanger mag worden op volgorde van beginnen...maar dat werkt helaas niet zo. En natuurlijk ben je blij voor een ander maar je gunt het hezelf ook zo. Ik gebruik nu ook voor eerst een CB (zie mijn bericht onder jou) en misschien is het voor allebei deze maand raak, zou mooi zijn!!

Ik vind het helemaal niet gek dat je jaloers bent. Ik denk dat iedereen dat heeft als ie leest dat iemand weer zwanger is ook al vind je het nog zo leuk voor de ander. Maar iedereen wil het ook zo graag. Laten we hopen dat we de volgende keer ook aan de beurt zijn.

Gr. Ils

Terug
Bovenaan