Ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Een tijd niet hier geweest, bewust even wat afstand genomen, want ik kon op een gegeven moment echt nergens anders meer aan denken.....
Ben nu bezig met ovulatietesten en heb daar een vraagje over: ik heb hem nu drie dagen gebruikt en zag de eerste twee dagen duidelijk het verschil tussen de twee strepen, maar vanochtend waren ze alle twee even breed. Mannetje dacht dat het misschien wel een overgangsdag was en dat ik dan morgen mijn ei moet krijgen, maar is dat zo?

Nu ga ik eens even bladeren en kijken wie er allemaal zwanger zijn geworden...

Liefs,
Es

Hoi Es,

Ik weet niet welke ovulatietesten je gebruikt?
Ik heb de ovulatietesten van ClearBlue gebruikt en wat ik me nog herinner, is dat als je teststreepje net zo donker of donkerder is dan het controlestreepje, je eisprong binnen nu en 24 of 36 uur komt.
Als ik jou was zou ik even goed de bijsluiter lezen van de ovulatietesten.

Groetjes

Hallo Es,

Ik heb de ovulatietesten gebruikt van Today. Ik heb er 10 nodig gehad. Bij mij zijn ze nooit echt donkerder of even breed geweest als op de bijsluiter stond. Eerst 2 dagen niets, dan 2 dagen heel lichte streep, dan weer niets, dan 2 dagen bijna even donkere streep, 1 dag niets en dan weer een donkere streep en dan weer heel fijne streep. Bon, voor de zekerheid ook getemperatuurd en eisprong heb ik wel degelijk gehad... en cervixslijm in het oog gehouden... Ik heb de testen ook altijd op hetzelfde tijdstip gedaan. Als je twee even brede en donkere strepen hebt, zou ik maar flink wat gaan oefenen!!!!

Succes,
Erika

Dankejewel voor jullie reacties!

Ik gebruik de testen van ClearbBlue en ga inderdaad vanavond maar even oefenen en morgenochtend weer testen... kijken wat er dan te zien is.

Liefs,
Es

Hoi Es,

Ik gebruik al 3 maanden de ovulatietesten van Clear Blue. Bij mij is de teststreep altijd donkerder dan het controlestreepje op de dag van de stijging van het LH hormoon, maar het kan ook even donker zijn staat in de bijsluiter.
Succes ermee!

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan